
9 maja odbędzie się prezentacja oferty dla chętnych na wynajem lokali bądź stanowisk handlowych na zrewitalizowanym targowisku miejskim. Rozpocznie się ona o godz. 12.00 spotkaniem informacyjnym w sali plenarnej Urzędu Miasta, podczas którego będzie można pobrać dokumenty niezbędne do uzyskania wynajmu. O godz. 12.30 jej uczestnicy przejdą na targowisko, gdzie obejrzą standardowe stanowiska każdego typu. Inauguracja pracy targu przewidziana jest na początek czerwca.
Przyszli najemcy będą mieli do wyboru 7 sklepów o powierzchni 36 mkw., 23 boksów i stanowisk otwartych o powierzchni 18 mkw. oraz ponad 80 pojedynczych, mniejszych stanowisk otwartych.
– Chcemy by stawki dla handlujących cały tydzień były preferencyjne, tak by targ działał każdego dnia. W ten sposób będziemy wspierać handlujących, którzy płacą podatki w Świdniku. W pierwszym etapie, wybór z prawie 80 różnych stanowisk otrzymają handlujący od lat, w drugim pozostałe stoiska będą udostępniane do wynajmu przez nowe firmy – mówi burmistrz Marcin Dmowski.
Wnioski o najem pawilonu bądź stanowiska handlowego, ich konkretną lokalizację oraz wykaz znajdziemy w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta.