Gnieźnieński Wydział Komunikacji wprowadza nowoczesne rozwiązania, które znacząco poprawią komfort obsługi mieszkańców. od dzisiaj klienci starostwa mogą korzystać z elektronicznej rezerwacji wizyt oraz nowoczesnego systemu kolejkowego, eliminując konieczność stania w tradycyjnych kolejkach.
Dzisiaj rusza wdrożenie nowoczesnego systemu kolejkowego, który pozwala mieszkańcom rezerwować wizyty przez internet – mówi Ewa Barłoga-Purol, członek Zarządu Powiatu Gnieźnieńskiego. To kolejne rozwiązanie Starostwa, które ma skrócić czas oczekiwania i podnieść komfort wizyt w urzędzie.
System jest prosty i intuicyjny. Każdy mieszkaniec może z wyprzedzeniem zaplanować wizytę w Wydziale Komunikacji Transportu – maksymalnie na dwa tygodnie do przodu. W trakcie rejestracji online można wybrać dogodny dzień i godzinę, a po jej zakończeniu na podany adres email wysyłane jest potwierdzenie wraz z kodem PIN.
W dniu wizyty należy stawić się w urzędzie 10 minut wcześniej i potwierdzić obecność w specjalnym biletomacie znajdującym się w holu głównym. Dopiero po tym kroku klient jest wywoływany do odpowiedniego stanowiska.
System kolejkowy online to naturalny rozwój naszego Wydziału – podkreśla Ewa Barłoga-Purol. To intuicyjne narzędzie, które prowadzi mieszkańców krok po kroku przez proces rezerwacji. Dodatkowo wprowadziliśmy możliwość płatności BLIKIEM, co uzupełnia wachlarz naszych e-usług.
Dzięki nowemu rozwiązaniu załatwienie spraw związanych z prawem jazdy, rejestracją pojazdu, zgłoszeniem zbycia czy odbiorem dowodu rejestracyjnego stało się znacznie łatwiejsze i bardziej komfortowe. Jeden klient może dokonać maksymalnie dwóch rezerwacji dziennie, a w każdej chwili można anulować wizytę korzystając z linka przesłanego w mailu.
Starosta Gnieźnieński, Tomasz Budasz, podkreśla znaczenie udogodnień:
Skrócenie czasu oczekiwania, możliwość wyboru dogodnego dnia i godziny wizyty oraz uproszczenie formalności to cele, które konsekwentnie realizujemy, poprawiając jakość obsługi mieszkańców Powiatu Gnieźnieńskiego.
Nowoczesny system kolejkowy oraz elektroniczna rezerwacja wizyt to kolejny etap cyfryzacji Wydziału Komunikacji i Transportu, który zyskał już pozytywny odbiór mieszkańców dzięki wcześniejszemu wdrożeniu urzędomatu, przez który wydano ponad 3 tysiące dowodów rejestracyjnych.