Wystartowała nowa kampania wizerunkowa „PGE. CIEPŁO I ENERGIA NA CO DZIEŃ”

2 tygodni temu


Celem kampanii jest zaprezentowanie wielosegmentowej działalności Grupy Kapitałowej PGE oraz umocnienie wizerunku marki, która odpowiada nie tylko za produkcję energii elektrycznej, ale również za produkcję i dostawę ciepła systemowego oraz zasilanie krwioobiegu energetyki kolejowej, dzięki czemu ma najważniejszy wpływ na zapewnienie bezpieczeństwa energetycznego dla domów i firm.

W ramach kampanii powstał wizerunkowy spot reklamowy, do stworzenia którego wykorzystano m.in. autentyczne ujęcia zrealizowane w aktywach Grupy Kapitałowej PGE, oraz nawiązujący do niego bezpośrednio projekt graficzny. Główną bohaterką kampanii jest inżynierka pracująca w PGE, która objaśnia wielosegmentową działalność PGE, pokazując zakres jej aktywności i zaangażowania, od energii wiatrowej i słonecznej, przez energetykę dla polskiego sektora kolejowego, aż po ciepło, którym PGE zasila polskie domy i przedsiębiorstwa. Wszystkie te aspekty działalności Grupy Kapitałowej PGE świadczą o tym, jak istotną rolę PGE odgrywa w zapewnieniu stabilności, bezpieczeństwa i rozwoju energetyki w kraju.

Kampania przewiduje połączenie szeroko zasięgowych działań komunikacyjnych offline i online, z wykorzystaniem ogólnopolskich kanałów mediowych, takich jak telewizja, Internet, kino, prasa, nośniki DOOH (digital out of home) oraz media społecznościowe. Reklamy wizerunkowe pojawią się w przestrzeni mediowej w okresie od 2 do 31 grudnia br.

Źródło: PGE Polska Grupa Energetyczna S.A.

Idź do oryginalnego materiału