Leżajsk. Nowe centrum handlowe – planowane otwarcie w 2027 roku
Polska spółka deweloperska Refield ogłosiła plan budowy dużego parku handlowego w Leżajsku. Pasaż Leżajski zajmie ponad 11 tys. mkw. GLA i powstanie w formie czterech budynków.
Wśród zapowiadanych najemców znajdzie się market spożywczy, ponad 20 sklepów i lokali usługowych, a także restauracja typu drive-thru.
Otwarcie obiektu planowane jest na 2027 rok.
Potencjał lokalnego rynku
Leżajsk trafił na mapę inwestycji Refield po kilku latach analiz. Deweloper wskazuje, iż siłę zakupową dla nowego obiektu tworzy nie tylko miasto, ale także cała gmina i sąsiednie miejscowości – łącznie blisko 70 tys. mieszkańców w zasięgu kilkunastominutowego dojazdu. Wśród nich m.in. Giedlarowa czy Wierzawice, z których dojazd do przyszłego parku handlowego zajmie zaledwie kilka minut.
Pasaż w liczbach
Projekt zakłada powstanie czterech budynków o łącznej powierzchni ponad 11 tys. mkw. GLA.
W planach przewidziano ponad 20 lokali handlowo-usługowych. Jak podkreśla prezes Refield, Fabian Eryk Barbarowicz, kluczowym momentem inwestycji było pozyskanie odpowiedniej działki, która pozwoliła zwiększyć skalę przedsięwzięcia.

Wizualizacja

Wizualizacja
Etap komercjalizacji
Obecnie trwa proces komercjalizacji, czyli pozyskiwania najemców dla poszczególnych lokali.
Refield przewiduje, iż dzięki atrakcyjnej lokalizacji i dużemu potencjałowi zakupowemu regionu, zainteresowanie najemców będzie wysokie. Zakończenie budowy i otwarcie Pasażu Leżajskiego zaplanowano na 2027 rok.
Inwestycje Refield na Podkarpaciu
Leżajsk nie jest jedynym miastem, w którym Refield realizuje swoje projekty. W Sanoku trwa już budowa Brama Bieszczad, a w Łańcucie rozpoczęto prace projektowe nad podobnym obiektem (Pasaż Łańcucki).
O Refield
Warszawska spółka deweloperska Refield specjalizuje się w budowie i komercjalizacji parków handlowych w całej Polsce. Firma, zarządzana przez Fabiana Eryka Barbarowicza, w ostatnich latach dynamicznie rozwija portfel inwestycji, realizując projekty m.in. w Zwoleniu, Bartoszycach, Sanoku, Łańcucie czy Leżajsku.
Strategia Refield zakłada tworzenie obiektów o powierzchni kilkunastu tysięcy mkw. z bogatą ofertą sklepów i usług, a następnie sprzedaż gotowych parków inwestorom instytucjonalnym. Spółka stawia również na rozwiązania proekologiczne i certyfikację BREEAM, podnosząc standardy nowoczesnych przestrzeni handlowych.