TAURON upraszcza faktury za prąd! Nowy format już w czerwcu

enerad.pl 18 godzin temu

Nowa faktura – większa przejrzystość dla klientów

TAURON rozpoczął wysyłkę uproszczonych faktur za prąd do kilkuset tysięcy gospodarstw domowych. Dokumenty zawierają czytelne podsumowanie, w którym klienci znajdą najważniejsze informacje dotyczące swojego rozliczenia.

Podsumowanie zawiera:

  • kwotę do zapłaty,
  • termin płatności,
  • dostępne sposoby płatności,
  • typ odczytu, na podstawie którego wystawiono fakturę,
  • zużycie energii w porównywalnym okresie roku poprzedniego.

Nowy format faktury ma zwiększyć satysfakcję klientów i uprościć proces zarządzania domowym budżetem.

Nowa, uproszczona faktura za prąd umożliwi naszym klientom szybkie i łatwe zrozumienie najważniejszych informacji rozliczeniowych. Chcemy tym samym zwiększyć satysfakcję klientów z obsługi – powiedział Michał Mierzwa, wiceprezes zarządu TAURON Obsługa Klienta.

Nowy format faktury już w czerwcu

21 czerwca 2025 roku TAURON zaprezentuje zupełnie nowy wygląd faktury, który klienci otrzymają jeszcze w tym roku. Nowa wersja dokumentu będzie zawierała dodatkowe rekomendacje dotyczące optymalnej taryfy i najlepszych rozwiązań rozliczeniowych dla klienta.

Zmiany wprowadzane są zgodnie z nową strategią prokliencką Grupy TAURON, która zakłada uproszczenie formalności i zwiększenie dostępności informacji.

Klienci mają wpływ na zmiany

Co ważne, TAURON tworzy nowy format faktury we współpracy z klientami. Dotychczas użytkownicy oceniali m.in. atrakcyjność podsumowania faktury oraz wskazywali obszary wymagające zmian.

Każdy, kto otrzymał nowe podsumowanie faktury, może podzielić się swoją opinią na stronie internetowej TAURONA. Firma planuje także przeprowadzenie pogłębionych wywiadów z klientami, aby jeszcze lepiej dopasować dokument do ich oczekiwań.

Mój TAURON – wygodne zarządzanie energią

Uproszczony format rozliczeń jest również dostępny w aplikacji Mój TAURON, którą pobrano już ponad 2 miliony razy. W 2024 roku klienci pobrali ją blisko 500 tysięcy razy, korzystając z funkcji takich jak:

  • bezpieczne płatności online,
  • podgląd zużycia energii,
  • podanie odczytu licznika,
  • szybki kontakt z konsultantem,
  • bezpieczne przepisanie umowy.

W najbliższych miesiącach aplikacja zyska kolejne funkcjonalności, które mają ułatwić klientom zarządzanie zużyciem energii.

Dzięki nowym rozwiązaniom TAURON upraszcza proces rozliczeń i zwiększa dostępność informacji dla klientów, co wpisuje się w trend prostej i przejrzystej komunikacji w sektorze energetycznym.

Idź do oryginalnego materiału