Nabór ogłoszony przez Starostę Lwóweckiego dotyczy zatrudnienia w pełnym wymiarze czasu pracy, z początkową umową na czas określony.
Poszukiwany jest kandydat na stanowisko podinspektora w wydziale Organizacyjno-Prawnym i Oświaty Starostwa Powiatowego w Lwówku Śląskim.
Zgodnie z ogłoszeniem, zakres obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku obejmować będzie przede wszystkim zadania administracyjno-biurowe oraz techniczną obsługę sekretariatu. Wśród podstawowych zadań wymienia się m.in. udzielanie informacji interesantom, obsługę systemu el-Dok, prowadzenie spraw związanych z zezwoleniami na sprowadzenie zwłok i szczątków ludzkich z zagranicy, a także organizację spotkań i narad. Kandydat musi liczyć się również z wykonywaniem innych poleceń przełożonych, związanych z bieżącym funkcjonowaniem wydziału.
Osoby zainteresowane objęciem stanowiska muszą spełniać kilka niezbędnych warunków. Przede wszystkim wymagane jest wykształcenie wyższe oraz spełnienie przesłanek określonych w art. 6 ust. 1 i ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych. Kluczowa jest również znajomość przepisów prawa administracyjnego, w tym m.in. Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o cmentarzach i chowaniu zmarłych oraz samej ustawy o pracownikach samorządowych.
Od kandydatów wymagana jest również dobra znajomość pakietu Microsoft Office, co w praktyce oznacza umiejętność sprawnego posługiwania się narzędziami biurowymi, takimi jak edytory tekstu, arkusze kalkulacyjne czy programy do prezentacji.
Poza wymaganiami obligatoryjnymi, mile widziane będą dodatkowe kwalifikacje i cechy osobiste. Wśród nich wskazano m.in. wcześniejsze doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku w administracji samorządowej, kreatywność, zaangażowanie oraz dyspozycyjność.
Zgłoszenia należy dostarczyć w formie papierowej, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Podinspektora w wydziale Organizacyjno-Prawnym i Oświaty w Starostwie Powiatowym w Lwówku Śląskim”. Termin składania aplikacji upływa 13 czerwca 2025 roku, a decydująca będzie data wpływu dokumentów do sekretariatu Starostwa przy ul. Szpitalnej 4.
Komplet dokumentów powinien zawierać:
- życiorys (CV),
- list motywacyjny z opisem doświadczenia zawodowego,
- oświadczenie potwierdzające spełnianie wymagań dotyczących wykształcenia oraz zgodność z art. 6 ust. 1 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,
- oświadczenie o niekaralności,
- dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe (np. zaświadczenia o ukończonych kursach i szkoleniach – do wglądu),
- oraz oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w związku z naborem.
Kandydaci, którzy przejdą pozytywnie etap formalnej weryfikacji dokumentów, zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną.
Osoba, która zostanie wyłoniona w drodze naboru, otrzyma zatrudnienie na pełny etat, przy czym pierwsza umowa zostanie zawarta na czas określony.