![](https://starostwo.olawa.pl/uploads/pub/news/news_1430/zajawki/thumb_81686c0793c039f8803fafc09ad20c6f77435a86.jpg)
Straciłeś majątek w powodzi, a ubezpieczyciel nie wypłacił odszkodowania lub je zaniżył? Starosta Marek Szponar zachęca do skorzystania z pomocy Rzecznika Finansowego, który uruchomił specjalny projekt wsparcia osób dotkniętych powodzią.
Kontakt dla powodzian
Rzecznik Finansowy wspiera osoby poszkodowane przez powódź w sporach z podmiotami rynku finansowego. Skontaktuj się z ekspertami, jeżeli potrzebujesz pomocy. Infolinia przeznaczona dla osób poszkodowanych w powodzi: 22 333 73 32. Pod tym numerem w poniedziałek, środę i piątek w godzinach 10:00-14:00, eksperci odpowiedzą na pytania związane ze sporami z podmiotami rynku finansowego. Adres e-mail: [email protected]
Ponadto na stronie internetowej rzecznika dodana została osobna zakładka, na której można znaleźć informacje i materiały dla konsumentów - ofiar żywiołu (kliknij!).
Uwaga, jeżeli złożyłeś już reklamację u ubezpieczyciela, wypełnij wniosek o pomoc na stronie internetowej rzecznika. jeżeli nie wiesz, jak złożyć reklamację, skorzystaj z porady Powiatowego Rzecznika Konsumentów Barbary Wojtasik, która przyjmuje interesantów w Starostwie Powiatowym w Oławie w pokoju nr 8A, budynek A (parter), tel. 71-301-15-08:
- w poniedziałki: od godz. 9.00 do 15.30;
- we wtorki: od godz. 9.00 do 15.30;
- w czwartki: od godz. 9.00 do 15.30;
- w środy: od godz. 9.00 do 17.00;
- w piątki: od godz. 9.00 do 14.00.
Adres e-mail: [email protected]