Spory ubezpieczeniowe o szkody powodziowe? Skorzystaj z porad Rzecznika Finansowego!

3 godzin temu
Straciłeś majątek w powodzi, a ubezpieczyciel nie wypłacił odszkodowania lub je zaniżył? Starosta Marek Szponar zachęca do skorzystania z pomocy Rzecznika Finansowego, który uruchomił specjalny projekt wsparcia osób dotkniętych powodzią.

Kontakt dla powodzian

Rzecznik Finansowy wspiera osoby poszkodowane przez powódź w sporach z podmiotami rynku finansowego. Skontaktuj się z ekspertami, jeżeli potrzebujesz pomocy. Infolinia przeznaczona dla osób poszkodowanych w powodzi: 22 333 73 32. Pod tym numerem w poniedziałek, środę i piątek w godzinach 10:00-14:00, eksperci odpowiedzą na pytania związane ze sporami z podmiotami rynku finansowego. Adres e-mail: [email protected]

Ponadto na stronie internetowej rzecznika dodana została osobna zakładka, na której można znaleźć informacje i materiały dla konsumentów - ofiar żywiołu (kliknij!).

Uwaga, jeżeli złożyłeś już reklamację u ubezpieczyciela, wypełnij wniosek o pomoc na stronie internetowej rzecznika. jeżeli nie wiesz, jak złożyć reklamację, skorzystaj z porady Powiatowego Rzecznika Konsumentów Barbary Wojtasik, która przyjmuje interesantów w Starostwie Powiatowym w Oławie w pokoju nr 8A, budynek A (parter), tel. 71-301-15-08:

- w poniedziałki: od godz. 9.00 do 15.30;

- we wtorki: od godz. 9.00 do 15.30;

- w czwartki: od godz. 9.00 do 15.30;

- w środy: od godz. 9.00 do 17.00;

- w piątki: od godz. 9.00 do 14.00.

Adres e-mail: [email protected]

Idź do oryginalnego materiału