Dębica. Praca. Starostwo Powiatowe
Starostwo Powiatowe w Dębicy ogłosiło nabór na stanowisko Inspektora w Biurze Inwestycji i Funduszy Zewnętrznych.
To oferta dla osób z doświadczeniem w pracy administracyjnej i projektowej, które chcą rozwijać karierę w sektorze publicznym w województwie podkarpackim.
Wynagrodzenie i warunki pracy
Osoby zatrudnione na stanowisku Inspektora otrzymają wynagrodzenie brutto od 5 200 PLN. Umowa zawierana jest na czas określony, w pełnym wymiarze czasu pracy (1 etat), przy standardowej pracy w systemie jednej zmiany i 40 godzinach tygodniowo.
Miejsce pracy:
PARKOWA 28, 39-200 Dębica, powiat dębicki, województwo podkarpackie
Data rozpoczęcia pracy: 15 grudnia 2025 r.
Wymagania dla kandydatów
Do aplikowania konieczne jest wykształcenie wyższe (w tym licencjat) oraz minimum 5 lat doświadczenia zawodowego. Szczegółowe wymagania i oczekiwania wobec kandydatów są dostępne na stronie Starostwa Powiatowego w Dębicy.
Link do pełnego opisu wymagań: Kliknij tutaj
Zakres obowiązków Inspektora
Inspektor w Biurze Inwestycji i Funduszy Zewnętrznych będzie odpowiedzialny za wspieranie realizacji projektów inwestycyjnych i zewnętrznego finansowania powiatu.
Szczegółowy opis obowiązków znajduje się w ogłoszeniu Starostwa.
Jak aplikować na stanowisko
Aplikacje należy składać bezpośrednio do pracodawcy:
-
osobiście w siedzibie Starostwa,
-
lub pocztą tradycyjną.
Adres do składania dokumentów:
PARKOWA 28, 39-200 Dębica, powiat dębicki, woj. podkarpackie
Pełna lista wymaganych dokumentów oraz termin ich składania jest dostępna na stronie Starostwa: Kliknij tutaj
Dlaczego warto aplikować
Praca w Starostwie Powiatowym w Dębicy to szansa na rozwój zawodowy w administracji publicznej, udział w projektach inwestycyjnych i kontakt z funduszami zewnętrznymi.
To także stabilne zatrudnienie i możliwość pracy w dynamicznym zespole na rzecz lokalnej społeczności.















