Ogłoszenie o naborze wniosków w sprawie przyznania tytułu "Ambasador Powiatu Opoczyńskiego"

3 tygodni temu

Ogłoszenie

o naborze wniosków w sprawie przyznania tytułu

"Ambasador Powiatu Opoczyńskiego"

Zgodnie z uchwałą Nr 237/729/23 Zarządu Powiatu Opoczyńskiego z dnia 7 sierpnia 2023 r. w sprawie ustanowienia tytułu "Ambasador Powiatu Opoczyńskiego" oraz przyjęcia regulaminu przyznawania tytułu "Ambasador Powiatu Opoczyńskiego"

Zarząd Powiatu Opoczyńskiego ogłasza nabór wniosków w sprawie przyznania tytułu "Ambasador Powiatu Opoczyńskiego".

Wnioski o przyznanie tytułu należy składać zgodnie z Regulaminem przyznawania tytułu "Ambasador Powiatu Opoczyńskiego", w Biurze Podawczym Starostwa Powiatowego w Opocznie w godzinach pracy Starostwa lub przesłać na adres: Starostwo Powiatowe w Opocznie, ul. Kwiatowa 1a, 26-300 Opoczno.

Termin składania wniosków upływa po 30 dniach od zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Informacji Publicznej, na stronie Starostwa Powiatowego w Opocznie https://www.opocznopowiat.pl/ oraz na tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Opocznie.

O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Starostwa Powiatowego w Opocznie.

W oryginale podpisała Wicestarosta Maria Barbara Chomicz.

Informacja o naborze znajduje się również w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Opocznie.

Idź do oryginalnego materiału