OGŁOSZENIE NABORU NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

1 tydzień temu

AP. 2110.1.2025

Starostwo Powiatowe w Lesku
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Na podstawie art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135) oraz § 4 i § 5 Zarządzenia Nr 28/2009 Starosty Leskiego z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie regulaminu naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze ogłasza z dniem 3 stycznia 2025 r. nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze: 

Młodszy Referent do spraw w zakresie ochrony zdrowia w Wydziale Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obywatelskich
 w pełnym wymiarze czasu pracy w Starostwie Powiatowym w Lesku

I. Nazwa i adres jednostki:

Starostwo Powiatowe w Lesku
38-600 Lesko, Rynek 1
tel. 13 469 71 24

II. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym:

1. Wymagania niezbędne:
a) posiadane wykształcenie wyższe:  administracja publiczna, 
b) obywatelstwo polskie, 
c) nieposzlakowana opinia,
d) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
e) posiadaniu pełnej umiejętności czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
f) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na stanowisku.

2. Dodatkowe wymagania:
1. Komunikatywność, odporność na stres, umiejętność organizacji czasu pracy oraz pracy w zespole,
2. Rzetelność, odpowiedzialność i zaangażowanie,
3. Umiejętność uczenia się i analitycznego myślenia.
4. Znajomość technik pracy biurowej, biegłej obsługi komputera (MS-Office Excel i Word).
5. Dobra znajomość i umiejętność interpretacji przepisów prawa takich jak:
a) ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r., poz. 572),
b) ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2024 r., poz. 1135),
c) ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. 2024 r., poz. 107),
d) ustawy z dnia 6 września 2001 r. prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2024 r., poz. 686),
e) ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 930, ze zm.),
f) ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 146, ze zm.),
g) ustawy z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (Dz. U. z 2024 r., poz. 581),
h) ustawy z dnia 31 stycznia 1959 r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych (Dz. U. z 2024 r. poz. 576),
i) rozporządzenia Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 3 sierpnia 196 l r. w sprawie stwierdzania zgonu i jego przyczyn (Dz. U. z 1961, Nr 39, poz. 202),
j) ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. z 2024 r., poz. 799 ze zm.),
k) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 6 lutego 2012 r. w sprawie sposobu przeprowadzenia konkursu na niektóre stanowiska kierownicze w podmiocie leczniczym niebędącym przedsiębiorcą ( Dz. U. z 2021 r., poz. 430),
l) oraz aktów wykonawczych do ww. ustaw.

III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1) Realizacja zadań wynikających z wypełniania przez Powiat funkcji podmiotu tworzącego dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Lesku, zwanego dalej "Szpitalem".
2) Przygotowywanie materiałów i zestawień do oceny działalności Szpitala oraz przeprowadzanie okresowych kontroli w ramach nadzoru nad Szpitalem.
3) Rozpatrywanie wpływających do Starostwa skarg na działalność Szpitala, z wyłączeniem skarg dotyczących działalności medycznej.
4) Inicjowanie, opracowywanie, monitorowanie i koordynacja realizacji programów polityki zdrowotnej na terenie Powiatu, sporządzanie sprawozdań z ich realizacji i oceny efektów.
5) Opracowywanie rozkładu godzin pracy i harmonogramu dyżurów aptek ogólnodostępnych na obszarze działania Powiatu.
6) Przygotowywanie dokumentów związanych z powoływaniem Rady Społecznej Szpitala.
7) Obsługa komisji konkursowych powoływanych dla wyłonienia kandydatów na stanowiska kierownicze w Szpitalu.
8) kooperacja z organizacjami pozarządowymi, towarzystwami naukowymi i innymi podmiotami w zakresie promocji i ochrony zdrowia.
9) Wydawanie decyzji dotyczących sprowadzania zwłok z zagranicy.
10) Nadzór nad wypisywaniem przez lekarzy karty zgonu w dni świąteczne i wolne od pracy.
11) Prowadzenie spraw Rady Społecznej SP ZOZ.
12) Nadzór nad stowarzyszeniami i organizacjami pozarządowymi oraz funkcjami mającymi swą siedzibę na terenie Powiatu.

IV. Zakres odpowiedzialności pracownika na stanowisku:
1. Odpowiedzialność w zakresie merytorycznym za realizację zadań.
2. Odpowiedzialność za przestrzeganie obowiązujących przepisów prawnych.

V. Warunki zatrudnienia pracownika:
1. Miejscem pracy - budynek Starostwa Powiatowego w Lesku, ul. Rynek 1 (budynek nie posiada windy).
2. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę pracownika samorządowego.
3. Wymiar czasu pracy: pełny etat (40 godzin tygodniowo), jednozmianowa od godz. 7.00 do godz. 15.00.
4. Wyjazdy służbowe.
5. Wynagrodzenie zgodne z obowiązującymi przepisami prawnymi dot. jednostek samorządowych oraz regulaminem wewnętrznym Starostwa.
6. Psychofizyczne warunki pracy:
a) stanowisko decyzyjne,
b) praca administracyjno-biurowa, koncepcyjna, przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy (wykonywanie pracy w wymuszonej pozycji siedzącej),
c) obsługa urządzeń biurowych (skaner, drukarka, fax),
d) telefoniczny i bezpośredni kontakt z komórkami urzędu, innymi instytucjami,
e) praca wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, ale również współdziałania w zespole,
f) praca pod presją czasu,
7.  Na stanowisku występują obciążenia:
a) narządu wzroku - praca przy komputerze powyżej 4 godzin,
b) układu mięśniowo-szkieletowego - praca siedząca.

VI. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
Informacja wynikająca z art. 13 ust. 2 Ustawy o pracownikach samorządowych - w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Lesku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł mniej niż 6 %.

VII. Wymagane dokumenty:
a) własnoręcznie podpisany życiorys zawodowy (CV),
b) własnoręcznie podpisany list motywacyjny,
c) potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie wyższe: administracja publiczna,
d) własnoręcznie podpisany przez kandydata kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie - Załącznik Nr 1,
e) własnoręcznie podpisane przez kandydata oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego - Załącznik Nr 2,
f) własnoręcznie podpisane przez kandydata oświadczenia o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, posiadaniu pełnej umiejętności czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych, posiadaniu nieposzlakowanej opinii Załącznik Nr 3.
g) własnoręcznie podpisane przez kandydata oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na stanowisku określonym w ogłoszeniu o konkursie Załącznik Nr 4,
h) własnoręcznie podpisana klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych dla kandydatów do pracy ubiegających się o zatrudnienie w Starostwie Powiatowym w Lesku - Załącznik Nr 5,
i) własnoręcznie podpisane przez kandydata oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla kandydatów do pracy ubiegających się o zatrudnienie w Starostwie Powiatowym w Lesku - Załącznik  Nr 6.

VIII. Kandydat może złożyć inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

IX. Każdy dokument aplikacyjny musi być opatrzony własnoręcznym czytelnym podpisem, a przedłożone kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata.

X. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem na kopercie "Nabór na wolne stanowisko urzędnicze Młodszy Referent do spraw w zakresie ochrony zdrowia w Wydziale Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obywatelskich w pełnym wymiarze czasu pracy w Starostwie Powiatowym w Lesku" w Punkcie obsługi interesanta i kancelarii ogólnej Starostwa Powiatowego w Lesku przy ul. Rynek 1 lub przesłać pocztą na adres : Starostwo Powiatowe w Lesku, Rynek 1, 38 - 600 Lesko w terminie do 13.01.2025 r. do godziny 15:00 (decyduje data wpływu do Urzędu). Dokumenty, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.

XI.  Kandydaci, którzy w wyniku wstępnej selekcji spełniający formalne warunki zostaną zakwalifikowani do dalszego etapu konkursu zostaną powiadomieni o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej dzięki środków komunikacji elektronicznej lub telefonicznie.

XII. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Starostwa Powiatowego: www.powiat-leski.pl, Biuletynu Informacji Publicznej: www.bip.powiat-Ieski.pl, oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Lesku, Rynek 1, 38-600 Lesko.

Klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) zwanym dalej RODO informuję, iż:
1) Administratorem Państwa danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Lesku, ul. Rynek
1, 38-600 Lesko. Mogą się Państwo z nami kontaktować w następujący sposób:
. listownie na adres siedziby administratora: ul. Rynek 1, 38-600 Lesko
. e-mailem: [email protected]
. telefonicznie : 13 469 71 24
2) Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - [email protected] lub listownie na adres siedziby administratora: ul. Rynek 1, 38-600 Lesko.
3) Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego.
4) Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie przepisów kodeksu pracy (art. 221 Kodeksu pracy) oraz na podstawie Art. 6, ust 1, lit. b RODO, jako dane niezbędne do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy oraz na podstawie zgody z Art. 6, ust 1, lit. a RODO.
5) Odbiorcami Państwa danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
6) Dokumentacja zawierająca dane osobowe z procesu rekrutacji zostanie zarchiwizowana zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych z dnia 18 stycznia 2011 r. (Dz. U. z 2011 r., Nr 14, poz. 67 ze zm.). - przez okres (6 lat).
W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywane danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą wykorzystywane przez okres 36 miesięcy.
7) Mają Państwo prawo do: dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych, do ograniczenia przetwarzania danych osobowych, do usunięcia danych osobowych, do cofnięcia zgody w każdym czasie, gdy przetwarzamy Państwa dane na podstawie udzielonej zgody, prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO.
8) Pana/Pani dane osobowe nie będą poddawane profilowaniu. Państwa dane osobowe nie będą również wykorzystywane do automatycznego podejmowania decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania.
9) Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
Uwaga: Pracodawca zastrzega sobie prawo zamknięcia procedury naboru bez wyłonienia kandydata na wolne stanowisko urzędnicze.

Lesko dnia 3 stycznia 2025 r.

Idź do oryginalnego materiału