Zarząd Powiatu podpisał umowę na modernizację ewidencji gruntów i budynków na terenie Leżajska

1 dzień temu

3 czerwca, w siedzibie Starostwa Powiatowego w Leżajsku, została podpisana umowa na zadanie „Modernizacja ewidencji gruntów i budynków obrębu Leżajsk w jednostce ewidencyjnej Leżajsk Miasto”.

Wykonawcą zadania będzie firma GEOLIDA Sp. z o.o. z siedzibą w Gorlicach, której oferta, jako najkorzystniejsza, została wybrana w drodze przetargu.

Na dokumencie swoje podpisy złożyli: reprezentujący Powiat Leżajski – Starosta Zdzisław Leśko i Wicestarosta Lucjan Czenczek oraz przedstawiciel firmy GEOLIDA – Prezes Zarządu Przemysław Kuklicz. W spotkaniu uczestniczyli również: Paulina Moskała, która będzie pełnić funkcję geodety ze strony wykonawcy oraz Marek Harpula, naczelnik Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, a zarazem koordynator prac z ramienia Powiatu Leżajskiego.

Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie modernizacji ewidencji gruntów i budynków na terenie Leżajska. Zrealizowanie zadania pozwoli na podniesienie jakości danych ww. ewidencji, a także usprawni proces prowadzenia, obsługi i udostępniania ewidencji gruntów i budynków w postaci zbiorów numerycznych oraz usług sieciowych. W szczególności poprawi procesy automatyzacji w zakresie przeglądania danych PZGIK (Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego), obsługi zgłoszeń prac geodezyjnych oraz udostępniania materiałów PZGIK.

Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia podzielony został na trzy etapy. Termin realizacji zadania wynosi 30 miesięcy.

Informację zamieściła: Natalia Nowicka

Idź do oryginalnego materiału