Ważny komunikat dla klientów PKO BP: Zacznie się w sobotę

7 godzin temu

PKO Bank Polski informuje swoich klientów o planowanych pracach technicznych, które mogą spowodować czasowe utrudnienia w dostępie do wybranych usług. Bank podjął decyzję o przeprowadzeniu niezbędnych prac konserwacyjnych w celu zapewnienia jeszcze wyższej jakości i bezpieczeństwa oferowanych rozwiązań.

Fot. Warszawa w Pigułce

W najbliższy weekend, od soboty 22 lutego 2025 roku od godziny 20:00 do niedzieli 23 lutego do godziny 8:00, klienci PKO BP mogą napotkać na chwilowe problemy z dostępem do aplikacji mobilnej IKO oraz serwisu internetowego iPKO. Bank zapewnia jednak, iż wszystkie karty płatnicze, płatności zbliżeniowe telefonem oraz usługa „Płacę z iPKO” będą funkcjonować bez zakłóceń.

Druga tura prac technicznych została zaplanowana na poniedziałek 24 lutego, w godzinach 01:00-04:40. W tym czasie nie będzie możliwe wykonywanie transakcji kartą oraz BLIKIEM w bankomatach i wpłatomatach PKO Banku Polskiego. Klienci nie będą również mogli nadawać PIN-ów oraz aktywować kart w aplikacji IKO i serwisie iPKO. Ograniczenia dotkną także weryfikacji PIN-u dla transakcji z zabezpieczeniem 3D Secure.

Bank ostrzega również o możliwych utrudnieniach podczas realizacji płatności kartą zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i internetowych. Problemy mogą wystąpić także przy wypłatach gotówki kartą z bankomatów innych banków. Dodatkowo, klienci mogą napotkać trudności podczas dodawania kart do cyfrowych portfeli, takich jak Apple Pay, Google Pay, Garmin Pay, SwatchPAY!, Xiaomi Pay oraz przy realizacji płatności za ich pośrednictwem.

W związku z planowanymi pracami technicznymi, PKO Bank Polski rekomenduje swoim klientom wcześniejsze wykonanie wszystkich ważnych transakcji, aby uniknąć ewentualnych niedogodności. Bank przeprasza za możliwe utrudnienia i zapewnia, iż prowadzone prace mają na celu poprawę jakości świadczonych usług.

Klienci poszukujący szczegółowych informacji na temat planowanych przerw technicznych mogą odwiedzić oficjalną stronę banku pod adresem: https://www.pkobp.pl/24-lutego-utrudnienia-w

PKO BP zapewnia, iż dokłada wszelkich starań, aby ograniczyć czas trwania prac technicznych do niezbędnego minimum, a także aby zminimalizować ich wpływ na codzienne korzystanie z usług bankowych przez klientów.

Idź do oryginalnego materiału