W Pionkowskim urzędzie właśnie powstało nowe samodzielne stanowisko pracy ds. promocji miasta. Czym będzie zajmował się pracownik?

pionki24.pl 2 tygodni temu

Burmistrz Łukasz Miśkiewicz rozbudowuje swój „aparat administracyjny”. Po ponad 5 latach, gdy został zlikwidowany Wydział Promocji Miasta, nowy burmistrz tworzy nowe stanowisko w urzędzie – „Samodzielne stanowisko ds. promocji miasta”. Będzie to pełny etat.

30 sierpnia burmistrz Łukasz Miśkiewicz wydał zarządzenie w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Pionki, wprowadzonego zarządzeniem Nr 23/2022 Burmistrza Miasta Pionki z dnia 1 marca 2022 roku w sprawie wprowadzenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Pionki. W wydanym właśnie zarządzeniu możemy przeczytać o utworzeniu Samodzielnego stanowiska pracy ds. promocji miasta”. Pełna treść zarządzenia TUTAJ

Do zadań Samodzielnego stanowiska ds. promocji miasta:

„Realizacja zadań z zakresu promocji Urzędu Miasta Pionki:

  1. Przygotowywanie i realizacja kampanii reklamowych oraz akcji promujących Gminę Miasta Pionki.
  2. Rozpowszechnianie materiałów promujących Gminę do różnych odbiorców preferujących pożądane kierunki rozwoju i popularyzację potencjału gospodarczego, turystycznego, przyrodniczego i kulturalnego.
  3. Współpraca z wydziałami Urzędu oraz jednostkami organizacyjnymi Gminy, przy organizacji: świąt lokalnych i festynów, imprez kulturalnych, rozrywkowych i turystycznych, uroczystości patriotycznych, obchodów świąt narodowych, uroczystości rocznicowych.
  4. Przygotowywanie dokumentów oraz ich kompletowanie, w oparciu o uzyskane informacje z wydziałów Urzędu oraz jednostek podległych w związku z udziałem Gminy w konkursach, ankietach i rankingach istotnych dla jej pozycji oraz spójnego i wyrazistego wizerunku.
  5. Opracowanie projektu rocznego kalendarza imprez kulturalnych, turystycznych, sportowych Miasta przy współpracy z podległymi jednostkami organizacyjnymi Gminy oraz wydziałami Urzędu Miasta.
  6. Występowanie do instytucji zewnętrznych i mediów o patronat nad imprezami organizowanymi przez Miasto.
  7. Współpraca z samorządowymi instytucjami kultury, kultury fizycznej i sportu oraz organizacjami pożytku publicznego.
  8. Przygotowywanie wniosków o fundusze zewnętrzne na realizację gminnych zadań promocyjnych, kulturalnych, turystycznych.
  9. Przygotowywanie materiałów promocyjnych i informacyjnych o mieście.
  10. Organizowanie kontaktów Burmistrza z przedstawicielami massmediów.
  11. Współpraca z organami samorządu wojewódzkiego, administracji państwowej i innymi podmiotami w zakresie realizacji porozumień o prowadzeniu wspólnych instytucji oraz organizacji wspólnych imprez, rocznic i obchodów świąt narodowych.
  12. Poszukiwanie i pozyskiwanie sponsorów, inwestorów i partnerów w celach promocyjnych dla Miasta
Idź do oryginalnego materiału