Usuwamy azbest – WFOŚiGW w Katowicach rozpoczął nabór wniosków

3 godzin temu

Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach ogłosił nabór wniosków na 2025 r. na dofinansowanie zadań związanych z realizacją gminnych programów usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest oraz naboru wniosków.

Nabór wniosków adresowany jest do jednostek samorządu terytorialnego województwa śląskiego, w których została przeprowadzona inwentaryzacja wyrobów zawierających azbest, planujących zadania związane z demontażem, zbieraniem, transportem i unieszkodliwieniem wyrobów zawierających azbest, zgodnie z gminnym programem usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest.

Termin składania wniosków: do 30.04.2025 r. Wnioski, które wpłyną po tym terminie nie będą rozpatrywane.
Termin zakończenia zadań: 30.09.2025 r.

Wnioski rozpatrywane będą w trybie ciągłym w oparciu o poniższe dokumenty:
– Regulamin dofinansowania zadań związanych z realizacją gminnych programów usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest i naboru wniosków w 2025 rok.
– „Szczególne zasady dofinansowania zadań związanych z usuwaniem i unieszkodliwieniem azbestu realizowanych przez jednostki samorządu terytorialnego”.

Wnioski wraz z załącznikami należy sporządzić na obowiązujących formularzach – szczegółowe informacje wraz z kompletem dokumentów.

Kontakt z Zespołem Gospodarki Wodnej i Ochrony Powierzchni Ziemi: tel. 32 60 32 241, 32 60 32 386, 32 60 32 283.

źródło: WFOŚiGW w Katowicach

Idź do oryginalnego materiału