Zarząd powiatu legionowskiego planuje zakup nowoczesnego automatu do wydawania dokumentów urzędowych za kwotę 130 tys. zł. Urządzenie ma ułatwić obsługę interesantów w Starostwie Powiatowym w Legionowie. Aby zrealizować ten projekt, konieczne będzie wprowadzenie zmian w tegorocznym budżecie. Zmiany w budżecie Decyzja w tej sprawie ma zapaść podczas sesji Rady Powiatu Legionowskiego, zaplanowanej na poniedziałek, 30 czerwca 2025 roku. Radni będą głosować nad przesunięciem środków w budżecie i przeznaczeniem dodatkowych 130 tys. zł na zakup oraz montaż automatu. Jak wynika z uzasadnienia uchwały, urządzenie ma służyć przede wszystkim mieszkańcom, umożliwiając im odbiór dokumentów poza godzinami pracy urzędu. Całodobowy urzędomat na wzór […]
Artykuł zaczerpnięty z serwisu Gazety Powiatowej