Urząd Gminy poszukuje pracownika - trzeba się wykazać

1 godzina temu

Urząd Gminy Mielec ogłasza nabór na stanowisko Zastępcy Skarbnika Gminy, oferując stabilne zatrudnienie na pełny etat w oparciu o umowę o pracę. Kandydaci na to stanowisko powinni posiadać odpowiednie wykształcenie oraz doświadczenie w zakresie księgowości i finansów publicznych, a także znać przepisy prawne związane z funkcjonowaniem samorządu terytorialnego.

Wymagania podstawowe

Aby ubiegać się o stanowisko zastępcy skarbnika, kandydaci muszą spełnić następujące wymagania: obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub EFTA, pełna zdolność do czynności prawnych, brak prawomocnych skazań oraz brak orzeczonej kary za naruszenie dyscypliny finansów publicznych. Kandydat musi również znać język polski w mowie i piśmie oraz posiadać wykształcenie wyższe z zakresu ekonomii, finansów lub rachunkowości. Dodatkowo, wymagane jest minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w księgowości lub odpowiedni certyfikat księgowy.

Wymagania dodatkowe i obowiązki

Idealny kandydat powinien wykazać się bardzo dobrą znajomością przepisów prawa dotyczących samorządu terytorialnego, ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, a także umiejętnością pracy w zintegrowanych systemach informatycznych i sprawozdawczych. Do jego obowiązków będzie należało m.in. opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących rachunkowości, kontrola operacji gospodarczych, przygotowywanie projektów budżetu gminy, sporządzanie sprawozdań budżetowych oraz nadzorowanie przestrzegania dyscypliny finansów publicznych.

Jak aplikować?

Zainteresowani mogą składać dokumenty aplikacyjne w sekretariacie Urzędu Gminy Mielec lub wysyłać je pocztą na adres: Urząd Gminy Mielec, ul. Głowackiego 5, 39-300 Mielec do dnia 15 grudnia 2025 roku do godz. 16:00. Wymagane dokumenty to m.in. list motywacyjny, życiorys (CV), kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz staż pracy. Zgłoszenia, które wpłyną po terminie, nie będą rozpatrywane.

Proces rekrutacyjny

Rekrutacja odbędzie się w dwóch etapach: w pierwszym etapie komisja zapozna się z dokumentami i dokona oceny kandydatów, a w drugim etapie odbędzie się rozmowa kwalifikacyjna. Wybrany kandydat otrzyma stabilną posadę z perspektywą rozwoju zawodowego, w tym możliwość awansu na stanowisko Skarbnika Gminy po minimum 6 miesiącach pracy. Więcej informacji oraz konieczne załączniki znajdą państwo tutaj.

Idź do oryginalnego materiału