TV Republika szczuła na WOŚP, a teraz ma problem. Reklamodawcy uciekają! Potężna firma już nie chce się z nimi kojarzyć

5 dni temu
Jak nie idzie, to nie idzie! TV Republika przejechała się na swojej narracji anty-WOŚP i traci kolejnych reklamodawców. I mowa tu o potężnych markach. TV Republika pozwie Owsiaka TV Republika zaczęła ten rok z przytupem: od atakowania WOŚP i zniechęcania Polaków do wpłacania środków na konto tej fundacji, którą rok w rok wspierają miliony. A, jeszcze prosiła, by zamiast przelać pieniądze na konto organizacji Jurka Owsiaka, wysłać je na rachunek… jej samej (zbiera m.in. na nowy wóz transmisyjny). Szef Orkiestry postanowił jednak nie stać z boku i nie patrzeć, jak go obrażają: ogłosił, iż o ile jakieś firmy chcą z nim współpracować, nie mogą reklamować się w TV Republika. Stację Tomasza Sakiewicza określił jako „antyonkologiczną, antyhematologiczną i antyludzką”. gwałtownie przyniosło to owoce, bo ze współpracy ze stacją wycofały się już Oleofarm, producent suplementów diety, i Wawel, firma, która zajmuje się produkcją słodyczy. Do tego Lidl przekazał, że, o ile dwie strony konfliktu się nie porozumieją, wycofa swoje reklamy z anteny telewizji. Ta pierwsza spółka wskazała na potrzebę wartości – „szacunku do drugiego człowieka, empatii oraz odpowiedzialności społecznej”. Pozywam Owsiaka! I zaczęło się! Sakiewicz postanowił w odpowiedzi pozwać Owsiaka. – Występujemy przeciwko Owsiakowi z kolejnym pozwem o czyn nieuczciwej konkurencji. Na podstawie absurdalnego
Idź do oryginalnego materiału