Szczawa. Na sesji będzie o wynagrodzeniu wójta i diety dla radnych w gminie

tv28.pl 6 dni temu

Druga sesja rady gminy Szczawa odbędzie się dzisiaj (4 kwietnia) o godz. 14. Radni zdecydują m.in. o wysokości wynagrodzenia dla wójta Janusza Opyda, diet radnych, a także wybiorą wiceprzewodniczącego Rady Gminy.

Porządek obrad obejmuje:

  1. Otwarcie obrad.
  2. Przyjęcie porządku obrad.
  3. Przejęcie protokołu z poprzedniej sesji Rady Gminy Szczawa z dnia 24 marca 2025 r.
  4. Podjęcie uchwał na wniosek grupy radnych:

1) w sprawie wyboru Wiceprzewodniczącego Rady Gminy Szczawa /druk: RG.0006.68.2025/

2) w sprawie: powołania Komisji Rewizyjnej, Komisji Skarg, Wniosków i Petycji oraz stałych komisji Rady Gminy, ustalenia liczby ich członków, składów osobowych i zakresu działania /druk: RG.0006.69.2025/

3) w sprawie ustalenia zasad przyznawania i wysokości diet dla radnych Rady Gminy Szczawa oraz zwrotu kosztów podróży służbowych /druk: RG.0006.70.2025/

4) w sprawie ustalenia wynagrodzenia Wójta Gminy Szczawa /druk: RG.0006.71.2025/

  1. Podjęcie uchwał na wniosek wójta:

1) w sprawie zmiany w statucie Gminy Szczawa nadanego Uchwałą Nr I/1/2025 Rady Gminy Szczawa z dnia 2 stycznia 2025 r. w sprawie uchwalenia Statutu Gminy Szczawa z późn. zm. /druk: RG.0006.72.2025/

2) w sprawie odwołania Skarbnika Gminy Szczawa /druk: RG.0006.73.2025/

3) w sprawie powołania Skarbnika Gminy Szczawa /druk: RG.0006.74.2025/

4) w sprawie upoważnienia Dyrektora Ośrodka Pomocy Społecznej w Szczawie do prowadzenia postępowań z zakresu świadczeń pomocy materialnej o charakterze socjalnym dla osób zamieszkałych na terenie Gminy Szczawa /druk: RG.0006.75.2025/

5) w sprawie przyjęcia programu współpracy gminy z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami określonymi w art. 3 ust. 3 ustawy z 24.04.2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2025 rok /druk: RG.0006.76.2025/

6) w sprawie zmiany budżetu gminy Szczawa na 2025 rok /druk: RG.0006.77.2025/

  1. Wolne wnioski i informacje bieżące (w tym informacje o ilości złożonych interpelacji i zapytań).
  2. Zakończenie obrad.
Idź do oryginalnego materiału