To wyjątkowa okazja, by docenić osoby, instytucje i podmioty, które swoją działalnością znacząco przyczyniają się do rozwoju i wspierania polityki społecznej w naszym mieście. Wyróżnienia te stanowią wyraz uznania dla zaangażowania, empatii i pracy na rzecz mieszkańców Chorzowa.
Uroczyste wręczenie nagród
Nagrody i Medale zostaną wręczone 20 listopada 2025 r., podczas obchodów Dnia Służb Społecznych w Chorzowie.
Jak zgłosić kandydata?
Wnioski należy składać na obowiązujących formularzach dostępnych w Biuletynie Informacji Publicznej:
- Regulamin przyznawania Nagrody Prezydenta Miasta Chorzów
- Regulamin przyznawania Medalu za osiągnięcia w dziedzinie społecznej
Dokumenty można dostarczyć:
- osobiście – w kancelarii ogólnej Urzędu Miasta (pokój nr 2),
- pocztą – na adres: Urząd Miasta Chorzów, Wydział Polityki Społecznej, ul. Rynek 1, 41-500 Chorzów.
Termin składania wniosków
Zgłoszenia przyjmowane są do 9 października 2025 r.
Dodatkowe informacje
Szczegółowych informacji udziela Wydział Polityki Społecznej Urzędu Miasta Chorzów pod numerem telefonu: (32) 416-50-00 wew. 9225, 262.