Po wyborach newsy mniej się klikają. Liderem przez cały czas Onet

Zdjęcie: Fot. mockupbro.com
Po zakończeniu kampanii prezydenckiej kilka czołowych serwisów informacyjno-publicystycznych zanotowało spore spadki odwiedzalności. Liderem pozostaje Onet, najwięcej straciły WP.pl i Interia, za to spory wzrost osiągnął portal „Gazety Wyborczej”.
- Strona główna
- Wybory i nastroje
- Po wyborach newsy mniej się klikają. Liderem przez cały czas Onet
Powiązane
Tusk powinien odejść? Polacy podzieleni [SONDAŻ]
1 godzina temu
Zła wiadomość dla Hołowni. Fatalny sondaż
1 godzina temu
Morawiecki grzmi ws. Nowackiej. "Do dymisji!"
1 godzina temu
"Poniósł porażkę". Niemiecki "Spiegel" obsmarował Tuska
1 godzina temu
Polecane
Godzina "W" na Pol'and'Rock. "To będzie taka mała chwila"
17 godzin temu