Po wyborach newsy mniej się klikają. Liderem przez cały czas Onet

Zdjęcie: Fot. mockupbro.com
Po zakończeniu kampanii prezydenckiej kilka czołowych serwisów informacyjno-publicystycznych zanotowało spore spadki odwiedzalności. Liderem pozostaje Onet, najwięcej straciły WP.pl i Interia, za to spory wzrost osiągnął portal „Gazety Wyborczej”.
- Strona główna
- Wybory i nastroje
- Po wyborach newsy mniej się klikają. Liderem przez cały czas Onet
Powiązane
Wyborcy KO odpłynęli. Schetyna chce trafić do młodych
1 godzina temu
Gutorski: O ustroju i poglądach
2 godzin temu
Jak żyje się Polakom? Mocne ostrzeżenie dla rządzących
2 godzin temu
Polecane
Pracownik szpitala oskarżony o czyny wobec pięciu kobiet
36 minut temu
D'Angelo nie żyje. Twórca neo-soulu miał 51 lat
15 godzin temu