Ogólnopolska kampania społeczna „Twarze Pomagania”, realizowana przez Fundację Donateo

3 tygodni temu

Celem tej kampanii jest pokazanie, iż każdy z nas, niezależnie od statusu społecznego, wieku czy zawodu, może codziennie zmieniać świat na lepsze poprzez drobne gesty pomocy. „Twarze Pomagania” to kampania offline i online, która ma na celu promowanie kultury dobroczynności w Polsce. Pragniemy, aby każdy zrozumiał, iż pomaganie nie musi być skomplikowane ani czasochłonne – może być codziennym, drobnym gestem, który, choć niewielki dla darczyńcy, ma ogromną wartość dla beneficjentów. Chcemy podkreślić, iż kampania „Twarze Pomagania” nie będzie promować konkretnej organizacji – jej celem jest szerzenie idei wsparcia dla wszelkich fundacji, stowarzyszeń czy innych podmiotów działających na rzecz dobra wspólnego z każdej miejscowości. Naszym celem jest promocja wspierania Trzeciego Sektora na co dzień m.in przy okazji codziennych zakupów.

Fundacja Donateo powstała na bazie projektu fintechowego — platformy fundraisingu cyfrowego, wykorzystującej najnowocześniejsze rozwiązania w zakresie płatności bezgotówkowych w sektorze dobroczynności. Misją Fundacji Donateo jest krzewienie kultury dobroczynności poprzez dostarczenie możliwości prostej i przyjemnej pomocy innym. Donateo dąży do tego, by dobroczynność stała się codziennością, a jej wizją jest upowszechnienie autorskich rozwiązań fundraisingowych na skalę, w której każdy, niezależnie od miejsca i czasu, będzie mógł skorzystać z okazji do przekazania datku na cele dobroczynne. Donateo to przestrzeń na wyjątkowe spotkania organizacji dobroczynnych z biznesem odpowiedzialnym społecznie oraz darczyńcami. W ten sposób Fundacja zapewnia jednocześnie gotowe programy CSR. Kluczowym mechanizmem fundraisingowym, jakim posługuje się Donateo, jest system mikrodonacji, który jest pierwszym tak transparentnym systemem przekazywania datków bezpośrednio na konto bankowe organizacji dobroczynnej. Jest to możliwe dzięki rozwiązaniom technologicznym na urządzenia płatnicze w kanale offline oraz poprzez bramki płatnicze online w sklepach internetowych.

W razie pytań bądź w przypadku potrzeby dosłania dodatkowych materiałów związanych z planowaną przez nas kampanią, proszę o kontakt z Panem Bartłomiejem Kałużnym, który jest odpowiedzialny za koordynację działań związanych z kampanią społeczną. Można się z nim skontaktować pod adresem e-mail: [email protected] lub telefonicznie: 607 326 369. W załączeniu koncepcja kampanii.

Idź do oryginalnego materiału