Masz azbest na posesji? Musisz to zgłosić

dziendobrybialystok.pl 6 dni temu

Białostoczanie, którzy posiadają lub posiadali na swoich posesjach wyroby zawierające azbest, mają obowiązek składania co roku "Informacji o wyrobach zawierających azbest". Termin złożenia takiej informacji za rok poprzedni upływa 31 stycznia. Informacja o wyrobach zawierających azbest powinna zawierać wynik inwentaryzacji wyrobów sporządzonej poprzez spis z natury. Należy ją wypełnić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do "Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 13 grudnia 2010 r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest". Informację należy sporządzić w dwóch egzemplarzach. Jeden egzemplarz osoby fizyczne niebędące przedsiębiorcami przedkładają prezydentowi miasta, a osoby prawne - marszałkowi województwa. Drugi egzemplarz należy przechowywać przez okres roku, do czasu sporządzenia następnej informacji. Informacja podlega corocznej aktualizacji do 31 stycznia każdego roku. Dokument można składać drogą elektroniczną poprzez stronę ePUAP, listownie lub osobiście w Biurze Gospodarowania Odpadami Urzędu Miejskiego w Białymstoku przy ul. Bitwy Białostockiej 2/2 (pokój 207, tel. 85 869

Idź do oryginalnego materiału