Zaproszenie na konsultacje społeczne – nagrody z kultury
Zarząd Powiatu w Poznaniu zaprasza organizacje pozarządowe działające na terenie powiatu poznańskiego na konsultacje społeczne projektu aktu prawa miejscowego dotyczącego zmiany Regulaminu określającego szczegółowe warunki i tryb przyznawania Nagród Powiatu Poznańskiego za osiągnięcia w dziedzinie twórczości artystycznej, upowszechniania i ochrony kultury.
Spotkania konsultacyjne odbędą się w dniach:
3 listopada 2025 roku w godzinach od 15:00 do 16:30 oraz 4 listopada 2025 roku w godzinach
od 9:00 do 10:30 w sali 316 (III piętro) w siedzibie Starostwa Powiatowego w Poznaniu,
ul. Jackowskiego 18. Warunkiem udziału w konsultacjach bezpośrednich jest uprzednie zgłoszenie Organizacji na formularzu, który jest umieszczony na stronie internetowej www.powiat.poznan.pl oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.
Wnioski i uwagi w formie pisemnej przyjmowane będą od
30 października do 5 listopada 2025 roku do godz. 9:00. Mogą one być składane jedynie na formularzu dostępnym na stronie internetowej www.powiat.poznan.pl oraz w Biuletynie Informacji Publicznej, który należy następnie złożyć
w kancelarii Starostwa Powiatowego w Poznaniu lub przesłać drogą listowną na adres Starostwa Powiatowego w Poznaniu (decyduje data wpływu do Urzędu), lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres mailowy: [email protected]
Po bliższe informacje zapraszamy do Starostwa Powiatowego w Poznaniu, Wydział Gabinet Starosty, Komunikacji Społecznej i Promocji Powiatu, pokój 227 , tel. 61 8410 703.
- Projekt Regulaminu (PDF) 232.26kB
- Formularz uwag (PDF) 99.4kB
- Formularz zgłoszeniowy (PDF) 106.42kB

1 miesiąc temu







