Informacja dla beneficjentów programu „Czyste Powietrze”.

1 tydzień temu

Szanowni konsumenci, beneficjenci programu "Czyste Powietrze",

     W ostatnim czasie Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie zaobserwował znaczący wzrost liczby zgłoszeń dotyczących nieetycznych praktyk niektórych wykonawców usług realizowanych w ramach programu Czyste Powietrze. Zgłoszenia te dotyczą między innymi: zawyżania kosztów usług i materiałów, realizacji prac w niepełnym zakresie lub w sposób niezgodny z dokumentacją techniczną, wywierania presji na podpisywanie pełnomocnictw lub dokumentów (umów, protokołów odbioru oraz zakończenia prac) bez możliwości uprzedniego zapoznania się z jego treścią, braku kontaktu ze strony Wykonawcy w przypadku zgłoszenia reklamacyjnego dotyczącego nienależytego wykonywania umowy. Rzecznik apeluje o zachowanie ostrożności i czujności. Nie ulegajmy presji, naciskom ze strony niektórych wykonawców. Czytajmy, analizujmy i pytajmy! Program "Czyste Powietrze" to realna szansa dla wielu rodzin na zdrowsze, bezpieczniejsze i bardziej komfortowe życie. Postępując w sposób przemyślany, unikniemy wielu nadużyć, które mogą okazać się źródłem stresu oraz prowadzić do strat finansowych.
      W związku z powyższym informuję, iż powiatowy rzecznik konsumentów udziela pomocy osobom poszkodowanym przez nierzetelnych wykonawców. Wsparcie można uzyskać w środę i czwartek w godzinach 7:30 - 15:30 w siedzibie Starostwa Powiatowego w Zwoleniu, przy ul. Wł. Jagiełły 4, pok. Nr 8.

e-mail: [email protected]
tel. (48) 677 96 00
tel. (48) 677 96 29

Idź do oryginalnego materiału