Google będzie teraz generować informacje dotyczące reklam politycznych wykorzystujących sztuczną inteligencję

cyberfeed.pl 2 miesięcy temu


Google ułatwia reklamodawcom ujawnianie, czy reklamy polityczne zawierają treści generowane przez sztuczną inteligencję. aktualizacja zauważony przez Wyszukiwarka LandGoogle twierdzi, iż będzie automatycznie generować oświadczenia, gdy reklamodawcy oznaczą reklamy wyborcze jako zawierające „treść syntetyczną lub cyfrowo zmienioną”.

Ostatni rok, Google zaczęło wymagać od reklamodawców politycznych aby wstawiać własne „jasne i widoczne” informacje w reklamach zawierających treści AI. Ale teraz Google upraszcza ten proces, ponieważ automatycznie będzie uwzględniać informacje w reklamie, gdy reklamodawcy zaznaczą pole wyboru „zmieniona lub syntetyczna treść” w ustawieniach kampanii.

Ujawnienie pojawi się w kanałach i YouTube Shorts na urządzeniach mobilnych, a także w reklamach in-stream wyświetlanych na telefonach, komputerach, telewizorach i w Internecie. Reklamodawcy będą musieli uwzględnić własne ujawnienia dla wszystkich innych formatów reklam.

Gdy wybory prezydenckie w USA odbędą się za kilka miesięcy, obawy dotyczące wykorzystania sztucznej inteligencji w reklamach politycznych zaczęły narastać. W maju Komisja Regulaminowa Senatu przedstawiła projekt ustawy, który wymagają reklamodawców politycznych ujawnić treści generowane przez sztuczną inteligencję, podczas gdy Federalna Komisja Łączności zaproponowano wprowadzenie podobnej polityki.



Source link

Idź do oryginalnego materiału