– Uzyskanie tego prestiżowego tytułu oznacza dołączenie do elitarnego grona firm, których produkty i usługi stanowią wizytówkę województwa lubelskiego – podkreślił marszałek województwa Jarosław Stawiarski, zapowiadając uhonorowanie nowych laureatów. Czytaj też: Tomaszów Lubelski: Roztoczański Związek Pszczelarzy z „Marką Lubelskie”W tegorocznej edycji certyfikaty otrzymali: Alma Sidor (Parczewskie Smaki), Goldsun Radosław Szewczuk, JUKKI Poland, Monogo, Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Mar-Jola BI, Polskie Zioła, SQINIC, Stalprodukt-Zamość, WOD-BUD oraz Zakład Przetwórstwa Mięsa „Matthias”. Firmy reprezentują sektor spożywczy, IT, OZE, kosmetyczny, przetwórstwo, produkcję, budownictwo i usługi. Projekt Marka LUBELSKIE funkcjonuje od 2007 roku. Certyfikat to nie tylko znak jakości, ale też wsparcie promocyjne i możliwość udziału w misjach gospodarczych oraz wydarzeniach targowych organizowanych przez Samorząd Województwa Lubelskiego. Wyróżnienie ma wzmacniać konkurencyjność lokalnych firm oraz budować rozpoznawalność regionu jako miejsca innowacyjnego i opartego na wysokim standardzie produkcji. Organizatorzy podkreślają, iż marka promuje świadome wybory konsumenckie i efekt „place of origin”, za pomocą którego produkty kojarzone z regionem stają się ambasadorami lokalnej jakości zarówno w Polsce, jak i za granicą. Przeczytaj: Lokalne przedsiębiorstwa i samorządy nagrodzone Perłami Biznesu