Cyberbezpieczny Samorząd – realizacja projektu

4 godzin temu

Powiat Świecki realizuje projekt pn. „Cyberbezpieczny Samorząd”, który współfinansowany i realizowany jest w ramach FUNDUSZY EUROPEJSKICH NA ROZWÓJ CYFROWY 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa.

W ramach projektu realizowane są zadania w 3 obszarach:

  1. Obszar organizacyjny, obejmujący opracowanie Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji,
  2. Obszar kompetencyjny, w ramach którego przeprowadzane będą szkolenia podstawowe jak i specjalistyczne dla wszystkich pracowników, kadry zarządzającej oraz pracowników IT,
  3. Obszar techniczny, który będzie obejmował zakupy urządzeń i licencji.
    W ramach obszaru technicznego zakupiono pakiet 438 sztuk licencji na oprogramowanie antywirusowe dla Starostwa Powiatowego w Świeciu jako lidera oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Świeckiego.

Zadania te realizowane są w następujących jednostkach:

  1. Starostwo Powiatowe w Świeciu
  2. I Liceum Ogólnokształcące w Świeciu
  3. Zespół Szkół Specjalnych nr 1 w Świeciu
  4. Zespół Szkół Ponadpodstawowych w Świeciu
  5. Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Warlubiu
  6. Zespół Szkół w Nowem
  7. Zespół Szkół Ogólnokształcących i Policealnych w Świeciu
  8. Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Świeciu
  9. Powiatowy Zarząd Dróg w Świeciu
  10. Powiatowy Urząd Pracy w Świeciu
  11. Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Świeciu
  12. Dom Dziecka w Bąkowie
  13. Dom Pomocy Społecznej w Gołuszycach
  14. Powiatowy Zespół Ekonomiczno-Administracyjny w Świeciu

Wartość całkowita projektu wynosi 933 724,56 zł, a dofinansowanie 849 689,30 zł.

Idź do oryginalnego materiału