Chodzicie na zakupy do Lidla? jeżeli tak, to prawdopodobnie słyszeliście spoty naszej ka…

migranciwpolsce.pl 2 godzin temu


Chodzicie na zakupy do Lidla? jeżeli tak, to prawdopodobnie słyszeliście spoty naszej kampanii, które puszczane są z głośników w każdym sklepie w Polsce

Lidl Polska już po raz drugi włączył się w kampanię Dzieciństwo bez Przemocy. Przekazy kampanii można usłyszeć w ponad 950 sklepach Lidl w całym kraju oraz zobaczyć w gazetkach promocyjnych.

Cieszymy się, iż klienci sieci mają okazję zapoznać się z materiałami, które zwracają uwagę na temat przemocy wobec dzieci i tego, jak ważne jest dobre dzieciństwo, które daje dzieciom moc.

Każde dziecko zasługuje na bezpieczne i szczęśliwe dzieciństwo. Takie, które daje siłę do rozwoju. W drugiej edycji kampanii zachęcamy dorosłych do budowania dziecięcej siły poprzez pozytywne wzorce zachowań i codzienną uważność. Podkreślamy, jak istotnymi wartościami w życiu dzieci są obecność, wsparcie i docenianie.

Dziękujemy Lidl Polska za ponowne włączenie się w kampanię!

Razem dajemy dzieciom siłę!

Kampanię organizuje Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę wraz z Krajową Koalicją na rzecz Ochrony Dzieci

Sfinansowane z Funduszu Sprawiedliwości, którego Dysponentem jest Minister Sprawiedliwości

Patronaty honorowe: Marszałek Sejmu RP Szymon Hołownia, Marszałkini Senatu Małgorzata Kidawa-Błońska, Sekretarz Stanu w KPRM Katarzyna Kotula

Partner główny: Rzecznik Praw Dziecka

Partnerzy: Komenda Główna Policji, Narodowy Fundusz Zdrowia, Krajowe Centrum Przeciwdziałania Uzależnieniom, PKDP, LIBRUS, LIDL, ClickMeeting

Patronaty medialne: Polskie Radio, Telewizja Polska, Gazeta.pl, Nasze Miasto, ngo.pl

#DzieciństwobezPrzemocy #DBP2025



#Chodzicie #zakupy #Lidla #Jeśli #tak #zapewne #słyszeliście #spoty #naszej #ka..

Źródło: Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę

Idź do oryginalnego materiału