Chodzicie na zakupy do Lidla? jeżeli tak, to prawdopodobnie słyszeliście spoty naszej kampanii, które puszczane są z głośników w każdym sklepie w Polsce
Lidl Polska już po raz drugi włączył się w kampanię Dzieciństwo bez Przemocy. Przekazy kampanii można usłyszeć w ponad 950 sklepach Lidl w całym kraju oraz zobaczyć w gazetkach promocyjnych.
Cieszymy się, iż klienci sieci mają okazję zapoznać się z materiałami, które zwracają uwagę na temat przemocy wobec dzieci i tego, jak ważne jest dobre dzieciństwo, które daje dzieciom moc.
Każde dziecko zasługuje na bezpieczne i szczęśliwe dzieciństwo. Takie, które daje siłę do rozwoju. W drugiej edycji kampanii zachęcamy dorosłych do budowania dziecięcej siły poprzez pozytywne wzorce zachowań i codzienną uważność. Podkreślamy, jak istotnymi wartościami w życiu dzieci są obecność, wsparcie i docenianie.
Dziękujemy Lidl Polska za ponowne włączenie się w kampanię!
Razem dajemy dzieciom siłę!
Kampanię organizuje Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę wraz z Krajową Koalicją na rzecz Ochrony Dzieci
Sfinansowane z Funduszu Sprawiedliwości, którego Dysponentem jest Minister Sprawiedliwości
Patronaty honorowe: Marszałek Sejmu RP Szymon Hołownia, Marszałkini Senatu Małgorzata Kidawa-Błońska, Sekretarz Stanu w KPRM Katarzyna Kotula
Partner główny: Rzecznik Praw Dziecka
Partnerzy: Komenda Główna Policji, Narodowy Fundusz Zdrowia, Krajowe Centrum Przeciwdziałania Uzależnieniom, PKDP, LIBRUS, LIDL, ClickMeeting
Patronaty medialne: Polskie Radio, Telewizja Polska, Gazeta.pl, Nasze Miasto, ngo.pl
#DzieciństwobezPrzemocy #DBP2025
#Chodzicie #zakupy #Lidla #Jeśli #tak #zapewne #słyszeliście #spoty #naszej #ka..
Źródło: Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę















![[FOTO] 40 minut walki z potworem z głębin! Polscy wędkarze kontra 247cm gigant z Padu](https://img.bielsko.info/2025/10/popopopo_4619.jpg)