Centralna infolinia ma ułatwić podatnikom zdalne załatwianie spraw

zambrow.org 3 dni temu

Wystartowała scentralizowana infolinia Krajowej Administracji Skarbowej. Dzwoniący na infolinię uzyskają ogólne informacje podatkowo-celne, a po potwierdzeniu tożsamości kodem telePIN, również informacje indywidualne, objęte tajemnicą skarbową. - Ogólnokrajowa infolinia KAS umożliwi łatwiejszy kontakt z pracownikami urzędów skarbowych. Teraz będą oni dostępni pod jednym numerem telefonu. Wdrożony przez nas system zapewni jednoczesną obsługę choćby 5 tysięcy połączeń. Co ważne, pracownicy urzędów skarbowych będą mogli bezpiecznie udzielać przez telefon także informacji w indywidualnych sprawach, objętych tajemnicą skarbową. Ochronę danych umożliwi uwierzytelnianie specjalnym kodem telePIN, który gwałtownie i łatwo można ustawić w e-Urzędzie Skarbowym – podkreśla zastępca Szefa KAS Małgorzata Krok. Infolinia KAS jest częścią Multikanałowego Centrum Komunikacji. To nowoczesny system teleinformatyczny, który zapewnia szybką i profesjonalną obsługę klientów KAS w różnych kanałach zdalnych. - Stworzyliśmy nowoczesną platformę do zdalnej obsługi klientów w różnych kanałach kontaktu. Wykorzystujemy rozwiązania zaawansowane technologicznie, takie jak Voicebo

Idź do oryginalnego materiału