BOCHNIA. Kolejny dyrektor w bocheńskim magistracie

bochniazbliska.pl 2 godzin temu

Maria Michałowska córka radnej Jolanty Michałowskiej została dyrektorem Kancelarii Burmistrza Bochni. W wydziale stworzonym przez burmistrz Magdalenę Łacną w lipcu ubiegłego roku w tej chwili pracują jeszcze… dwie osoby: główny specjalista i sekretarka.

O kolejnych zmianach personalnych w magistracie możemy przeczytać na BIP.

Nowa dyrektor Kancelarii do pracy w bocheńskim magistracie wróciła po dłuższej przerwie. Zanim na nią poszła decyzją burmistrz została awansowana na stanowisko dyrektora Wydziału Spraw Obywatelskich.

Czym zajmuje się kancelaria?

Z informacji przekazanych przez magistrat wynika, iż ma „szereg zadań związanych z zarządzaniem miastem, wsparciem działań burmistrza, oraz poprawą efektywności działań urzędu miasta i jednostek organizacyjnych”

Przypomnijmy Kancelaria jako nowa komórka została utworzona w lipcu ub. roku.

Na czele nowej jednostki zaraz po jej utworzeniu stanął Tomasz Urynowicz, ściągnięty do magistratu na zasadzie porozumienia z Urzędem Marszałkowskim Województwa Małopolskiego ZOBACZ

Pod koniec ubiegłego roku Tomasz Urynowicz wygrał konkurs na Sekretarza Miasta. Magistrat przekonywał wówczas, iż Urynowicz będzie pełnił te dwie funkcje.

Kancelaria Burmistrza realizuje zadania dot. organizacji pracy pani burmistrz i zastępców burmistrza, nie będzie likwidowana. Sekretarz Miasta wykonuje zadania dotyczące zapewnienia sprawnego funkcjonowania urzędu oraz prowadzi sprawy powierzone przez Burmistrza. Tomasz Urynowicz będzie łączył te dwie funkcje – wyjaśnił w grudniu ub. roku portalowi Bochnia z Bliska Tomasz Ryncarz z wydziału promocji bocheńskiego magistratu.

Po roku w magistracie kolejne zmiany. Dwuosobowa kancelaria (w chwili utworzenia) to dziś trzy osobowa komórka z nowym dyrektorem.

Idź do oryginalnego materiału