W tym roku z możliwości robienia okazyjnych zakupów w ramach Black Friday zamierza skorzystać 66,5% dorosłych Polaków. Tak wynika z najnowszego badania współautorstwa Shopfully Poland. W zeszłorocznym sondażu 64,1% rodaków zadeklarowało, iż sięgnie po rabaty w Czarny Piątek. – Różnica rok do roku jest minimalna. Tendencja utrzymuje się, bo Black Friday staje się swego rodzaju instytucją. Nie wszyscy konsumenci bawią się w święto promocji, ale coroczne okazje mają już swoich wyznawców i tego raczej nic nie zmieni – komentuje dr Maria Andrzej Faliński, były wieloletni dyrektor generalny POHID-u.
Black Friday znowu skusi Polaków. Ponad dwie trzecie dorosłych chce skorzystać z okazji
W tym roku z możliwości robienia okazyjnych zakupów w ramach Black Friday zamierza skorzystać 66,5% dorosłych Polaków. Tak wynika z najnowszego badania współautorstwa Shopfully Poland. W zeszłorocznym sondażu 64,1% rodaków zadeklarowało, iż sięgnie po rabaty w Czarny Piątek. – Różnica rok do roku jest minimalna. Tendencja utrzymuje się, bo Black Friday staje się swego rodzaju instytucją. Nie wszyscy konsumenci bawią się w święto promocji, ale coroczne okazje mają już swoich wyznawców i tego raczej nic nie zmieni – komentuje dr Maria Andrzej Faliński, były wieloletni dyrektor generalny POHID-u.

3 tygodni temu









