319 porad udzielił w 2024 roku powiatowy rzecznik konsumentów. Najwięcej spraw dotyczyło wad towarów (przede wszystkim urządzeń gospodarstwa domowego, urządzeń elektronicznych i sprzętu komputerowego, a także mebli i wyposażenia wnętrz oraz odzieży i obuwia) i nienależytego wykonania umów (najwięcej związanych z turystyką i rekreacją, sektora energetycznego i wodnego oraz usług pocztowych i kurierskich). 83 razy występował rzecznik w sprawach ochrony praw i interesów konsumentów do przedsiębiorców – tu również przeważały sprawy dotyczące wad towarów: głównie odzieży i obuwia, urządzeń gospodarstwa domowego, urządzeń elektronicznych i sprzętu komputerowego. Zarząd Powiatu na swoim 48 posiedzeniu przyjął sprawozdanie powiatowego rzecznika praw konsumentów – Karola Cieplika – z działalności w 2024 roku.
- Strona główna
- Polityka lokalna
- Zarząd Powiatu o pracy rzecznika konsumentów
Powiązane
Zniszczone banery
37 minut temu
Rywalizowali o tytuł najlepszych w powiecie oławskim
50 minut temu
Gm. Włodawa. Marta Wawryszuk żegna się z urzędem
50 minut temu
XI sesja Rady Dzielnicy Oksywie
1 godzina temu
Polecane
Wypadek w kopalni Knurów-Szczygłowice
11 minut temu
Do końca roku pokieruje szkołą w Wólce
36 minut temu
Witamy w Elblągu: Klaudię, Tymona, Marcelinę i Liwię
40 minut temu
Szkolenia dla nauczycieli w Stargardzie
41 minut temu