Zarząd Powiatu o pracy rzecznika konsumentów

5 dni temu

319 porad udzielił w 2024 roku powiatowy rzecznik konsumentów. Najwięcej spraw dotyczyło wad towarów (przede wszystkim urządzeń gospodarstwa domowego, urządzeń elektronicznych i sprzętu komputerowego, a także mebli i wyposażenia wnętrz oraz odzieży i obuwia) i nienależytego wykonania umów (najwięcej związanych z turystyką i rekreacją, sektora energetycznego i wodnego oraz usług pocztowych i kurierskich). 83 razy występował rzecznik w sprawach ochrony praw i interesów konsumentów do przedsiębiorców – tu również przeważały sprawy dotyczące wad towarów: głównie odzieży i obuwia, urządzeń gospodarstwa domowego, urządzeń elektronicznych i sprzętu komputerowego. Zarząd Powiatu na swoim 48 posiedzeniu przyjął sprawozdanie powiatowego rzecznika praw konsumentów – Karola Cieplika – z działalności w 2024 roku.

Idź do oryginalnego materiału