Sieć handlowa zaprasza do zabawy polegającej na tropieniu stwora o imieniu Żabu. Czy ze strony Żabki możemy spodziewać się kolejnych projektów bazujących na AR? Marki starają się coraz to nowymi sposobami aktywizować swoich klientów – w ten sposób powstają różne zabawy, które są pierwszym krokiem w budowaniu pozytywnych skojarzeń i zainteresowania ofertą. Wirtualna rzeczywistość umożliwia stworzenie wielu takich aktywności. Jedną z nich może być gra wykorzystująca technologię rozszerzonej rzeczywistości (AR).
Na taki pomysł wpadła sieć handlowa Żabka, która postanowiła udostępnić swoim klientom grę na wzór popularnej jakiś czas temu Pokemon Go. Propozycja od Żabki podobnie polega na złapaniu wirtualnego stworzenia, ale tym razem zadanie jest trudniejsze – klienta sklepu nie wie, w którym punkcie będzie mógł spotkać tajemniczego Żabu.
Informacja...