Zaangażowanie lokalnej społeczności jest kluczem do tego, by przekazy kampanii Dzieciństwo bez Przemocy docierały jeszcze szerzej Dlatego gorąco zapraszamy do udziału w webinarze, podczas którego organizatorzy kampanii podzielą się swoim doświadczenia i dobrymi praktykami. Webinar będzie transmitowany na naszym Facebooku.
Odpowiedzą w czasie wydarzenia na powtarzające się pytania:
jak angażować w kampanię partnerów biznesowych?
w jaki sposób zapraszać lokalne władze?
w jaki sposób pozyskiwać lokalnie powierzchnie reklamowe oraz partnerów medialnych?
w jaki sposób prowadzić działania w mediach społecznościowych, by angażować społeczność lokalną?
jakie wydarzenia w ramach kampanii mogą społeczność lokalną zachęcić do włączenia się w kampanię?
w jaki sposób celebrować finał kampanii?
jak zachęcać lokalnych celebrytów do udziału w akcji?
Wezmą w nim udział:
Monika Sajkowska z naszej Fundacji
Marta Szczodrak z fundacji Sempre a Frente
Mateusz Obrębski z fundacji Arka
Adrian Drdzeń ze stowarzyszenia Moc Wsparcia
Julita Maleszewska ze stowarzyszenia Klanza
Alicja Napierała-Sellmoser z Fundacji Dziecko w Centrum
Webinar poprowadzi Katarzyna Smolińska z FDDS
Link do rejestracji: https://fundacjadajemydzieciomsile.clickmeeting.com/kampania-dziecinstwo-bez-przemocy-2025-jak-mobilizowac-lokalna-spolecznosc-do-dzialan-/register
—
Kampanię organizuje Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę wraz z Krajową Koalicją na rzecz Ochrony Dzieci
Sfinansowane z Funduszu Sprawiedliwości, którego Dysponentem jest Minister Sprawiedliwości
Patronaty honorowe: Marszałek Sejmu RP Szymon Hołownia, Marszałkini Senatu Małgorzata Kidawa-Błońska, Sekretarz Stanu w KPRM Katarzyna Kotula
Partner główny: Rzecznik Praw Dziecka Monika Horna-Cieślak
Partnerzy: Polska Policja, Narodowy Fundusz Zdrowia, Krajowe Centrum Przeciwdziałania Uzależnieniom KCPU, PKDP, LIBRUS, Lidl Polska, ClickMeeting
Patronaty medialne: Polskie Radio, Telewizja Polska, Gazeta.pl, naszemiasto.pl, ngo.pl
#DBP2025 #DzieciństwobezPrzemocy
#Zaangażowanie #lokalnej #społeczności #jest #kluczem #tego #przekazy #kampanii #D..
Źródło: Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę