
Dotyczy beneficjentów programu Czyste Powietrze
Szanowni Mieszkańcy,
Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie informuje o rosnącej liczbie zgłoszeń dotyczących nieetycznych praktyk niektórych wykonawców usług realizowanych w ramach programu.
Zgłoszenia te obejmują między innymi:
. zawyżanie kosztów usług i materiałów,
. realizację prac niezgodnych z dokumentacją techniczną lub niepełnych,
. stosowanie niejasnych lub niekorzystnych zapisów postanowień w umowach z beneficjentami,
. wywieranie presji na podpisywanie pełnomocnictw lub dokumentów bez ich wcześniejszej
analizy,
. brak rozliczenia zaliczek wypłaconych w związku z realizacją przedsięwzięcia w terminach
określonych Programem,
. brak kontaktu ze strony wykonawcy w sytuacji zaniechania rozpoczęcia realizacji przedsięwzięcia.
Przypominamy, iż każdy beneficjent ma możliwość obrony przed nierzetelnymi wykonawcami. Zachęcamy do korzystania z dostępnych form pomocy:
Bezpłatny punkt pomocy prawnej w Kobyłce
Miejski Ośrodku Kultury przy al. Jana Pawła II 22 (na parterze) Pomoc udzielana jest przez adwokatów i radców prawnych od poniedziałku do piątku w godzinach od 13:00 do 17,
Telefon kontaktowy 531 755 107.
Powiatowy Rzecznik Konsumentów
budynek Starostwa Powiatowego w Wołominie przy ul. Prądzyńskiego 3 pok. 201
telefon tel. (22) 346 11 21
Porady telefoniczne:
poniedziałki 10.00 - 17.00,
wtorki, środy, czwartki i piątki 8.00-15.00
Porady osobiste- (po wcześniejszym umówieniu spotkania - tel.: (22) 346 11 21)
poniedziałki 10.30 - 17.00,
czwartki 9.00-15.00