Edukujemy o oznaczeniach produktów, bo dzięki nim możemy rozpoznać czy mamy do czynienia z produkcją ekologiczną, z niskim zużyciem lub bez środków chemicznych – tłumaczy Witold Wierzbiński, dyrektor Departamentu Rozwoju Rynku, Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa (KOWR).
Rozmawialiśmy też o innych, choć pokrewnych kwestiach. Czy Polacy doceniają polskie produkty żywnościowe? Czy widać tu różnice pokoleniowe? Jakie znaczenie mają programy edukacyjne dla podnoszenia popularności polskich produktów? Czy nasze produkty spożywcze zyskują na popularności w innych krajach? Czy złe praktyki w branży rolno-spożywczej są w Polsce dużym problemem?
O to m.in. pytaliśmy dyrektora Witolda Wierzbińskiego, znakomitego eksperta rynku rolno-spożywczego. Z dyrektorem Witoldem Wierzbińskim rozmawialiśmy podczas VI edycji Our Future Forum.