W dobie social mediów i wszechobecnego dostępu do internetu może się wydawać, że…

migranciwpolsce.pl 2 godzin temu


W dobie social mediów i wszechobecnego dostępu do internetu może się wydawać, iż klasyczne media, takie jak telewizja, prasa i radio nie mają tak dużego znaczenia. My mamy jednak zupełnie inne doświadczenie i zdajemy sobie sprawę z tego, iż jeżeli chcemy wprowadzać zmiany społeczne, istotna jest obecność wszędzie.

Dlatego bardzo cieszymy się z każdej emisji spotu w telewizji, każdej audycji radiowej, publikacji w lokalnych gazetach oraz w serwisach internetowych.

Nie byłoby to możliwe w tak dużej skali, gdyby nie wsparcie naszych patronów medialnych. Dziękujemy z całego serca Polskiemu Radio, Telewizji Polskiej, serwisom Gazeta.pl, Nasze Miasto oraz ngo.pl

Razem tworzymy przestrzenie, w których głośno mówimy o tym, iż każde dziecko zasługuje na dzieciństwo wolne od przemocy, a dobre dzieciństwo daje dziecku MOC

Dołącz do kampanii: dziecinstwobezprzemocy.pl

Kampanię organizuje Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę wraz z Krajową Koalicją na rzecz Ochrony Dzieci

Sfinansowane z Funduszu Sprawiedliwości, którego Dysponentem jest Minister Sprawiedliwości

Patronaty honorowe: Marszałek Sejmu RP Szymon Hołownia, Marszałkini Senatu Małgorzata Kidawa-Błońska, Sekretarz Stanu w KPRM Katarzyna Kotula

Partner główny: Rzecznik Praw Dziecka

Partnerzy: Komenda Główna Policji, Narodowy Fundusz Zdrowia, Krajowe Centrum Przeciwdziałania Uzależnieniom, PKDP, LIBRUS, LIDL, ClickMeeting

Patronaty medialne: Polskie Radio, Telewizja Polska, Gazeta.pl, Nasze Miasto, ngo.pl

#DzieciństwobezPrzemocy #DBP2025 #fundacjadajemydzieciomsiłę



#dobie #social #mediów #wszechobecnego #dostępu #internetu #może #się #wydawać #że..

Źródło: Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę

Idź do oryginalnego materiału