Urząd poszukuje pracownika do działu księgowości

5 godzin temu

Burmistrz ogłosił nabór na wolne urzędnicze stanowisko pracy. Zainteresowani kandydaci powinni spełniać szereg wymagań formalnych, a także przygotować dokumentację aplikacyjną.

Burmistrz Gminy i Miasta Gryfów Śląski ogłasza nabór na wolne urzędnicze stanowisko pracy ds. księgowości budżetowej. Przewidywany wymiar czasu pracy to pełen etat. Praca wiąże się z użytkowaniem komputera przez więcej niż 4 godziny dziennie.

Kandydaci muszą legitymować się co najmniej wyższym wykształceniem I stopnia w zakresie ekonomii, finansów i rachunkowości lub zarządzania, a także posiadać minimum trzyletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w księgowości. Dodatkowo wymagane są: pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za przestępstwa umyślne i skarbowe, dobry stan zdrowia oraz nieposzlakowana opinia. Obowiązkowe jest również posiadanie biegłej znajomości obsługi komputera.

Oprócz spełnienia kryteriów formalnych, mile widziane będzie doświadczenie zawodowe w jednostkach oświatowo-budżetowych. Atutem będzie także szeroka znajomość ustaw i przepisów: o rachunkowości, finansach publicznych, regulacji oświatowych i samorządowych, a także prawa podatkowego, płacowego, zasad rozliczeń z ZUS oraz Karty Nauczyciela, Kodeksu pracy, Ustawy o pracownikach samorządowych, Ustawy budżetowej i przepisów dotyczących świadczeń z tytułu choroby i macierzyństwa.

Oczekuje się także znajomości i praktycznego posługiwania się programami komputerowymi: Microsoft Word i Excel, Płatnik, Sigid, VULCAN, BESTIA oraz innymi aplikacjami biurowymi i sieciowymi. Osoby aplikujące powinny cechować się inicjatywą, zdolnością szybkiego podejmowania decyzji, wysoką organizacją pracy, dokładnością, sumiennością, odpowiedzialnością oraz odpornością na stres. Praca zespołowa i komunikatywność to również pożądane cechy przyszłego pracownika.

Nowy pracownik zostanie włączony w struktury Wydziału Finansowego, gdzie będzie odpowiedzialny między innymi za:

  • prowadzenie rachunkowości zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi z rachunków,
  • wstępną kontrolę zgodności operacji gospodarczych z planem finansowym,
  • opracowywanie budżetu oraz sprawozdawczości,
  • nadzór nad dyscypliną finansów publicznych,
  • wykonywanie innych poleceń służbowych z zakresu kompetencji przełożonych.

Praca odbywać się będzie w siedzibie urzędu. Wynagrodzenie miesięczne ustalane będzie zgodnie z obowiązującym Regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Gminy i Miasta w Gryfowie Śląskim.

Kandydaci powinni przygotować kompletny zestaw dokumentów, na który składają się m.in.:

  • Własnoręcznie podpisany list motywacyjny,
  • Życiorys (CV) z podpisem,
  • Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • Kopie świadectw pracy potwierdzających wymagany staż,

Dokumenty należy składać w terminie do dnia 27 maja 2025 r. do godziny 15:00 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na wolne urzędnicze stanowisko ds. księgowości budżetowej”. Można je dostarczyć osobiście do sekretariatu Urzędu Gminy i Miasta Gryfów Śląski (ul. Rynek 1) lub wysłać pocztą na adres urzędu. Dokumenty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.

Pełna treść ogłoszenia dostępna na stronie gryfowskiego magistratu.

Idź do oryginalnego materiału