Tysiąclecie koronacji Chrobrego. Socjolog: „Premier Tusk poczuł, iż nie wypada nic nie zrobić”

Zdjęcie: Foto: Adobe Stock
75 procent Polaków uważa, iż tysięczna rocznica koronacji Bolesława Chrobrego jest dobrą okazją do promocji Polski – wynika z badania SW Research na zlecenie agencji marketingowej On Board Think Kong (OBTK).
- Strona główna
- Polityka krajowa
- Tysiąclecie koronacji Chrobrego. Socjolog: „Premier Tusk poczuł, iż nie wypada nic nie zrobić”
Powiązane
Kto był najlepszą pierwszą damą? #shorts
36 minut temu
AFERA w KPO
49 minut temu
Trzy wnioski z afery wokół KPO dla przedsiębiorców [OPINIA]
1 godzina temu
Dotacja z UE zmniejszy korki w Krakowie
1 godzina temu
Polecane
Zakup nieruchomości w Polsce bez ryzyka
19 minut temu