Tysiąclecie koronacji Chrobrego. Socjolog: „Premier Tusk poczuł, iż nie wypada nic nie zrobić”

Zdjęcie: Foto: Adobe Stock
75 procent Polaków uważa, iż tysięczna rocznica koronacji Bolesława Chrobrego jest dobrą okazją do promocji Polski – wynika z badania SW Research na zlecenie agencji marketingowej On Board Think Kong (OBTK).
- Strona główna
- Polityka krajowa
- Tysiąclecie koronacji Chrobrego. Socjolog: „Premier Tusk poczuł, iż nie wypada nic nie zrobić”
Powiązane
Debata w Końskich. Co działo się za kulisami?
4 godzin temu
Patryk Jaki i frazesy. Wolność słowa według polityka PiS
4 godzin temu
Pilny komunikat. GIF natychmiast wycofuje popularny lek
5 godzin temu
Polecane
Jest nowy mistrz Polski! VBW Gdynia bezkonkurencyjna
5 godzin temu
Whitehead bohaterem. Przerwał wielką serię rywali
5 godzin temu
Zaktualizowano szanse na loterię NBA dla Coopera Flagga
7 godzin temu