TVP, Polskie Radio i PAP potrzebują nowych władz. Patałachy przepalają miliardy i dały się wyprzedzić choćby TV Republika

1 tydzień temu

Skandaliczne wyniki.

Żenujące programy i paździerz na antenie stały się wizytówką TVP i Polskiego Radia w rękach Lewicy oraz Razem.

Niestety, koszty funkcjonowania państwowych mediów, mimo 1,5 roku pracy likwidatorów, wciąż przekraczają 3 mld złotych.

Jakby tego było mało, oglądalność TVP i słuchalność Polskiego Radia runęła.

Najnowsze badania pokazują, iż TVP reprezentuje już tak żałosny poziom, iż dała się wyprzedzić… TV Republika.

Jak wynika danych Nielsen Audience Measurement, przedstawionych przez portal Wirtualne Media, oglądalność TVP 1 w lipcu spadła r/r o aż 21,1 proc.

Obecnie ma ona zaledwie 6,8 proc. udziału w rynku, a TV Republika 6,81 proc.

Paździerz TVP stał się niemożliwy do oglądania choćby dla przeciwników PiS.

Z kolei w kampanii wyborczej TVP niszczyła pracę prawdziwych dziennikarzy i w efekcie szkodziła kampanii Rafała Trzaskowskiego i pomagała mobilizować PiS.

Idź do oryginalnego materiału