Transformacja siostrzanej marki H&M. Zacznie działać w formacie „trzy w jednym”

Zdjęcie: Foto: Materiały prasowe
Koncern H&M Group wprowadza w życie to, co jakiś czas temu zapowiadał. Zmiany dotyczą trzech marek należących do szwedzkiego giganta – Weekday, Monki i Cheap Monday.
- Strona główna
- Polityka krajowa
- Transformacja siostrzanej marki H&M. Zacznie działać w formacie „trzy w jednym”
Powiązane
Horała o "ogromnym osiągnięciu Bąkiewicza"
38 minut temu
Hołownia: odbiorę przysięgę prezydencką
44 minut temu
Polecane
Ale pieniądze. Rekord w NBA!
40 minut temu
Adrenalina kontra prawo – zakończenie mogło być tylko jedno
1 godzina temu
Areszt dla jednego ze sprawców rozboju
1 godzina temu
Trzęsienie ziemi w NBA! Szok
1 godzina temu