Teresa Siudem: Greenwashing – jak firmy oszukują klientów
3 miesięcy temu
Zdjęcie: Foto: Adobe Stock
Ekościema to sposób oszukiwania klientów – i nie jest to tylko polski problem. Europejskie organy regulacyjne zaczęły sprawdzać, czy oznaczenia ekologiczne mają uzasadnienie i nakładają kary.
- Strona główna
- Ekologia
- Teresa Siudem: Greenwashing – jak firmy oszukują klientów
Powiązane
Kopciuchy psują święta
13 godzin temu
Delfiny w Odrze. Nagranie ze Szczecina zszokowało biologów.
15 godzin temu
Polecane
Komentarz do Ewangelii, 26 grudnia 2025
3 godzin temu






![Od 2026 roku ruszają masowe kontrole, a kary sięgają 5000 zł [24.12.2025]](https://warszawawpigulce.pl/wp-content/uploads/2025/12/okladka-97.jpg)


![Czy Jezus nie mógł urodzić się zimą, bo grudniu w Izraelu nie wypasa się owiec? [KOMENTARZ]](https://misyjne.pl/wp-content/uploads/2025/12/Kuwaiti_sheep.jpg)






