Teresa Siudem: Greenwashing – jak firmy oszukują klientów
2 miesięcy temu
Zdjęcie: Foto: Adobe Stock
Ekościema to sposób oszukiwania klientów – i nie jest to tylko polski problem. Europejskie organy regulacyjne zaczęły sprawdzać, czy oznaczenia ekologiczne mają uzasadnienie i nakładają kary.
- Strona główna
- Ekologia
- Teresa Siudem: Greenwashing – jak firmy oszukują klientów
Powiązane
Ekotrend zmienia rynek napojów
5 godzin temu
Rachunki za prąd będą rekordowe. Ile podwyżek w 2026?
10 godzin temu
„Ekologiczne” jajka… z ukraińskich klatek
20 godzin temu
Polecane
Bp Muskus: Zostaliśmy stworzeni do większych rzeczy
5 godzin temu
KARTKA Z KALENDARZA LITURGICZNEGO: 1 grudnia.
5 godzin temu
Komentarz do Ewangelii, 1 grudnia 2025
7 godzin temu







![Klimat zimowej baśni! Oświetlone fontanny we Wrocławiu [GALERIA]](https://www.wroclaw.pl/cdn-cgi/image/w=1200,h=630,fit=crop,f=jpeg/beta2/files/news/928361/main/fontanny-podwietlone-wroclaw.jpg)







![Sukces polskich szczypiornistek na mistrzostwach świata [+GALERIA]](https://misyjne.pl/wp-content/uploads/2025/11/mid-25b30369.jpg)
