– 20-30 procent local content w pierwszej fazie rozwoju morskiej energetyki wiatrowej to nie cel sam w sobie, ale punkt wyjścia dla polskich dostawców. Mierzmy local content w osiągnięciach – mówi Magdalena Dankowska, dyrektorka ds. zakupów w Ørsted Polska
Sukces local content, to konkurencyjność polskich firm na globalnym rynku
green-news.pl 4 miesięcy temu
- Strona główna
- Ekologia
- Sukces local content, to konkurencyjność polskich firm na globalnym rynku
Powiązane
Liliana Sonik: Wawelskie cegiełki mówią…
6 godzin temu
Dwa lata koła partii Zieloni w Kielcach
9 godzin temu
Euro dla Krotoszyna
12 godzin temu
Polecane
Czy Polska jest samowystarczalna żywnościowo?
3 godzin temu
Wielkie dzięki!
3 godzin temu
“Kraj prawych ludzi” – XIX Misyjny Jarmark z Aniołami
4 godzin temu
Komentarz do Ewangelii, 15 grudnia 2025
5 godzin temu








![Wybrali się na poszukiwania wymarzonej choinki. Choinkobranie w Nadleśnictwie Świdnica [FOTO]](https://swidnica24.pl/wp-content/uploads/2025/12/choinkobranie-2025.12.14-mix.jpg)









