– 20-30 procent local content w pierwszej fazie rozwoju morskiej energetyki wiatrowej to nie cel sam w sobie, ale punkt wyjścia dla polskich dostawców. Mierzmy local content w osiągnięciach – mówi Magdalena Dankowska, dyrektorka ds. zakupów w Ørsted Polska
Sukces local content, to konkurencyjność polskich firm na globalnym rynku
green-news.pl 4 dni temu
- Strona główna
- Ekologia
- Sukces local content, to konkurencyjność polskich firm na globalnym rynku
Powiązane
Czy Zielona Góra doczeka się uchwały krajobrazowej?
1 godzina temu
AGRO SHOW od 19 września w Bednarach
1 godzina temu
Gmina z plastikowym Rekordem Guinessa
1 godzina temu
Leśnicy o tajemniczych białych woreczkach na sosnach
2 godzin temu
Polecane
Mammobus w Częstochowie
56 minut temu
Nigeria: uprowadzony ksiądz odzyskał wolność
1 godzina temu
Czerwony Krzyż: nie wolno nam przyzwyczajać się do kryzysów
1 godzina temu