Straż Miejska w Rzeszowie prowadzi nabór na te stanowiska. Praca na pełny etat [wynagrodzenie]

carpatiabiznes.pl 1 dzień temu
Zdjęcie: straż miejska rzeszów


Rzeszów. Praca

Straż Miejska w Rzeszowie to jednostka samorządowa odpowiedzialna za utrzymanie porządku publicznego na terenie miasta. Do jej głównych zadań należy kontrola przestrzegania przepisów porządkowych, bezpieczeństwa drogowego oraz ochrony środowiska miejskiego.

Strażnicy miejscy reagują na zgłoszenia mieszkańców, monitorują przestrzeń publiczną i współpracują z innymi służbami, takimi jak policja czy pogotowie ratunkowe.

W ramach swojej działalności prowadzą także działania edukacyjne, promujące bezpieczne i kulturalne zachowania wśród mieszkańców.

Straż Miejska w Rzeszowie pełni istotną rolę w zapewnianiu spokoju i porządku w mieście.

Oferty pracy: Straż Miejska – Rzeszów

Starszy inspektor ds. finansowych (płace)

Wynagrodzenie brutto: od 4 700 PLN

System wynagradzania:Czasowy ze stawką miesięczną

Miejsce pracy: TARGOWA 1, 35-064 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie

Główne zadania osoby zatrudnionej na stanowisku starszego inspektora ds. finansowych (płace):

  • naliczanie wynagrodzeń i zasiłków dla pracowników etatowych, z uwzględnieniem premii, dodatków, potrąceń i absencji oraz prowadzenie kartotek wynagrodzeń i kartotek zasiłkowych;
  • sporządzanie, dekretowanie i księgowanie list płac, list płac umów cywilnoprawnych, nagród jubileuszowych, odpraw emerytalnych, wypłat świadczeń z ZFŚS i ekwiwalentów za niewykorzystany urlop;
  • naliczanie składek ZUS zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz sporządzanie deklaracji rozliczeniowych ZUS;
  • prowadzenie PPK;
  • sporządzanie w systemie bankowym przelewów z tytułu wynagrodzeń;
  • naliczanie, dekretowanie i księgowanie zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych od wynagrodzeń i świadczeń z ZFŚS oraz przygotowywanie i wysyłka deklaracji podatkowych;
  • comiesięczne i systematyczne uzgadnianie zapisów na kontach księgowych rozrachunków z tytułu ZUS;
  • obsługa systemu OPTIMA w zakresie kadrowo płacowym i prowadzenia ewidencji magazynowej;
  • tworzenie raportów płacowych na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne (audyt, kontrole);
  • monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy i ubezpieczeń społecznych oraz ich wdrażanie;
  • przygotowywanie cząstkowych rejestrów VAT, cząstkowych deklaracji VAT-7, cząstkowych informacji podsumowujących oraz cząstkowych plików JPK_VAT;
  • ewidencja dokumentów zakupu i terminowe sporządzanie przelewów w systemie bankowości elektronicznej;
  • wykonywanie innych, nie wymienionych wyżej zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych, wydanych przez komendanta Straży Miejskiej, należą do kompetencji danego stanowiska.

Wymiar etatu:1
Zmianowość:jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu:40

Data rozpoczęcia:17.11.2025

Wykształcenie:wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

Wymagania niezbędne:

  • posiadanie obywatelstwa polskiego,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • brak prawomocnego skazania za przestępstwa przeciw mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwa skarbowe,
  • wykształcenie wyższe ekonomiczne,
  • doświadczenie zawodowe min. 10 lat w księgowości w jednostce samorządu terytorialnego.

Wymagania dodatkowe (preferowane podlegające ocenie w ramach końcowej selekcji kandydatów):

  • znajomość przepisów ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, przepisów podatkowych oraz płacowych,
  • biegła znajomość obsługi programów: FINANSE VULCAN, OPTIMA, Płatnik oraz bankowości elektronicznej,
  • znajomość zasad rachunkowości budżetowej w jednostkach samorządu terytorialnego,
  • znajomość zasad sporządzania deklaracji ZUS, PIT, VAT,
  • umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy,
  • umiejętność pracy w zespole i na samodzielnym stanowisku, sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, wysoka kultura osobista, dyspozycyjność,

Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku

  • zakres obowiązków na oferowanym stanowisku wymaga wykorzystania sprzętu komputerowego i narzędzi informatycznych,
  • zakres wykonywanych obowiązków dotyczy stanowiska urzędniczego, praca na tym stanowisku ma charakter biurowy,
  • praca w wymiarze 1 etatu, na podstawie umowy o pracę,
  • w Straży Miejskiej w Rzeszowie funkcjonuje wewnętrzna procedura zgłaszania nieprawidłowości i naruszeń.

Link do naboru na powyższe stanowisko: https://bip.erzeszow.pl/519-praca/7487-nabor-na-wolne-stanowiska-pracy/131608-komendant-strazy-miejskiej-oglasza-nabor-na-wolne-stanowisko-urzednicze-starszy-inspektor-ds-finansowych-place-1-etat.html

Specjalista ds. zamówień publicznych

Wynagrodzenie brutto: od 4 700 PLN

System wynagradzania:Czasowy ze stawką miesięczną

Miejsce pracy: TARGOWA 1, 35-064 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie

Główne zadania osoby zatrudnionej na stanowisku specjalisty ds. zamówień publicznych:

  • znajomość procedur przeprowadzania postępowań o udzielaniu zamówień publicznych w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych,
  • sporządzanie dokumentacji niezbędnej w procedurze udzielania zamówień publicznych,
  • przygotowanie ogłoszeń i informacji wymaganych prawem do zamieszczania w odpowiednich publikatorach,
  • udział w pracach komisji przetargowej, prowadzenie i archiwizacja dokumentacji z postępowania,
  • sporządzanie planu zamówień publicznych i planu postępowań oraz ich aktualizacja,
  • sporządzanie sprawozdań z udzielonych zamówień publicznych przekazywanych do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych,
  • prowadzenie rejestru umów sporządzonych na podstawie przeprowadzonych postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
  • bieżące monitorowanie zmian w przepisach dotyczących zamówień publicznych,

Wymiar etatu:1
Zmianowość:jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu:40

Data rozpoczęcia:17.11.2025

Wykształcenie:wyższe (w tym licencjat)

Wymagania niezbędne:

  • posiadanie obywatelstwa polskiego,
  • znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków specjalisty ds. zamówień publicznych,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • brak prawomocnego skazania za przestępstwa przeciw mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwa skarbowe,
  • wykształcenie wyższe o profilu prawniczym, administracyjnym lub ekonomicznym.

Wymagania dodatkowe (preferowane podlegające ocenie w ramach końcowej selekcji kandydatów):

  • znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o finansach publicznych, o naruszeniu dyscypliny finansów publicznych, Prawo zamówień publicznych i akty wykonawcze do niej oraz dyrektywy klasycznej 2014/24/UE,
  • min. 3 letnie doświadczenie w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego,
  • bardzo dobra znajomość funkcjonowania jednostki samorządu terytorialnego,
  • praktyczna znajomość procedur dotyczących udzielania zamówień publicznych w jednostce samorządu terytorialnego,
  • biegła znajomość obsługi komputera,
  • mile widziana znajomość obsługi archiwum zakładowego,
  • umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy,
  • umiejętność pracy w zespole i na samodzielnym stanowisku, sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, wysoka kultura osobista, dyspozycyjność.

Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku

  • zakres obowiązków na stanowisku wymaga wykorzystania sprzętu komputerowego i narzędzi informatycznych,
  • zakres wykonywanych obowiązków dotyczy stanowiska urzędniczego, praca na tym stanowisku ma charakter biurowy
  • praca w wymiarze 1 etatu, na podstawie umowy o pracę,
  • w Straży Miejskiej w Rzeszowie funkcjonuje wewnętrzna procedura zgłaszania nieprawidłowości i naruszeń.

Link do nabory na powyższe stanowisko: https://bip.erzeszow.pl/519-praca/7487-nabor-na-wolne-stanowiska-pracy/131776-komendant-strazy-miejskiej-oglasza-nabor-na-wolne-stanowisko-urzednicze-specjalista-ds-zamowien-publicznych-1-etat-od-21-10-2025-r.html

Sposób aplikowania:bezpośrednio do pracodawcy

Adres: TARGOWA 1, 35-064 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie

Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Idź do oryginalnego materiału