Sanok. Praca. Starostwo Powiatowe
Starosta Sanocki ogłasza nabory na kilka wolnych stanowisk pracy w Starostwie Powiatowym w Sanoku.
Oferta obejmuje stanowiska dla specjalistów z zakresu geodezji, katastru oraz komunikacji i kontaktów z mediami.
Nabór skierowany jest do osób z odpowiednim wykształceniem, doświadczeniem i uprawnieniami zawodowymi.
Specjalista w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
Stanowisko: Specjalista w Wydziale Geodezji i Katastru
Miejsce pracy: ul. Rynek 1, 38-500 Sanok
Wymiar czasu pracy: pełny etat
Liczba miejsc: 1
Wymagania niezbędne:
-
Wykształcenie wyższe o profilu geodezyjnym.
-
Uprawnienia zawodowe zgodnie z art. 43 pkt 1 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne.
-
Pełna zdolność do czynności prawnych i obywatelstwo polskie.
-
Brak prawomocnego skazania za przestępstwa umyślne.
-
Nieposzlakowana opinia.
-
Znajomość przepisów m.in. o samorządzie powiatowym, pracownikach samorządowych, dostępie do informacji publicznej, ochronie danych osobowych, Kodeksie cywilnym, Kodeksie postępowania administracyjnego, Prawie geodezyjnym i kartograficznym oraz rozporządzeń dotyczących ewidencji gruntów i budynków.
Wymagania dodatkowe:
-
Uprawnienia zgodnie z art. 43 pkt 2 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne.
-
Znajomość prowadzenia powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz GESUT.
-
Doświadczenie w wykonawstwie geodezyjnym.
-
Biegła obsługa komputera (pakiet Office i urządzenia biurowe).
Zakres obowiązków:
-
Prowadzenie i aktualizacja państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
-
Obsługa ewidencji gruntów i budynków oraz powiatowej bazy GESUT.
-
Weryfikacja i przyjmowanie wyników zgłoszonych prac geodezyjnych.
-
Udostępnianie danych i materiałów geodezyjnych.
-
Sporządzanie decyzji administracyjnych, protokołów i klauzul urzędowych.
-
Nadzór nad archiwum operatów geodezyjnych i kooperacja z wykonawcami prac geodezyjnych.
Warunki pracy:
-
Praca administracyjno-biurowa przy komputerze, pełny etat.
-
Umowa na czas określony.
-
Wynagrodzenie: 4 840 – 8 350 zł brutto.
-
Praca w budynku Starostwa, niedostosowanym do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Rzecznik Prasowy Starostwa Powiatowego w Sanoku
Stanowisko: Rzecznik Prasowy
Miejsce pracy: ul. Rynek 1, 38-500 Sanok
Wymiar czasu pracy: pełny etat
Liczba miejsc: 1
Wymagania niezbędne:
-
Wykształcenie wyższe z zakresu dziennikarstwa, socjologii lub public relations.
-
Minimum 5-letni staż pracy.
-
Pełna zdolność do czynności prawnych i obywatelstwo polskie.
-
Brak prawomocnego skazania za przestępstwa umyślne.
-
Znajomość przepisów dotyczących samorządu, pracowników samorządowych, informacji publicznej, prawa prasowego, prawa autorskiego i postępowania administracyjnego.
Wymagania dodatkowe:
-
Doświadczenie w pracy w jednostce samorządu terytorialnego i w kontaktach z mediami.
-
Doświadczenie w redagowaniu materiałów dla samorządu lub instytucji kultury.
-
Umiejętność przygotowywania i uczestnictwa w wystąpieniach publicznych.
-
Biegła obsługa komputera.
-
Znajomość języka angielskiego.
-
Predyspozycje osobowościowe: komunikatywność, odporność na stres, umiejętność pracy w zespole, dobra organizacja czasu, wysoka kultura osobista.
Zakres obowiązków:
-
Publikowanie informacji o działaniach Zarządu Powiatu i Starosty.
-
Organizowanie i prowadzenie konferencji prasowych.
-
Redagowanie komunikatów i materiałów informacyjnych.
-
Monitorowanie mediów, udzielanie odpowiedzi na publikacje i interwencje prasowe.
-
Przygotowywanie oficjalnych wystąpień i kooperacja z mediami oraz komórkami organizacyjnymi Starostwa.
Warunki pracy:
-
Praca administracyjno-biurowa przy komputerze, pełny etat.
-
Umowa na czas określony.
-
Wynagrodzenie: 5 250 – 10 080 zł brutto.
-
Praca w częściowo dostosowanym budynku Starostwa z windą i toaletą dla osób niepełnosprawnych.
Specjalista w Referacie Katastru
Stanowisko: Specjalista w Wydziale Geodezji i Katastru
Miejsce pracy: ul. Rynek 1, 38-500 Sanok
Wymiar czasu pracy: pełny etat
Liczba miejsc: 1
Wymagania niezbędne:
-
Wykształcenie wyższe lub średnie geodezyjne z odpowiednim stażem pracy (min. 3-5 lat).
-
Uprawnienia zawodowe zgodnie z ustawą Prawo geodezyjne i kartograficzne.
-
Doświadczenie w czynnościach klasyfikacyjnych gruntów.
-
Pełna zdolność do czynności prawnych i obywatelstwo polskie.
-
Brak prawomocnego skazania za przestępstwa umyślne.
Wymagania dodatkowe:
-
Wykształcenie co najmniej studiów inżynierskich o profilu geodezyjnym.
-
Doświadczenie w wykonawstwie geodezyjnym.
-
Biegła obsługa komputera (pakiet Office i urządzenia biurowe).
Zakres obowiązków:
-
Prowadzenie powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz ewidencji gruntów i budynków.
-
Tworzenie rejestru cen nieruchomości, wydawanie wypisów i wyrysów z operatu ewidencyjnego.
-
Weryfikacja danych z ksiąg wieczystych i innych rejestrów.
-
Prowadzenie gleboznawczej klasyfikacji gruntów i modernizacji ewidencji gruntów.
-
Obsługa stron w zakresie katastru, kontakt z mieszkańcami i przekazywanie informacji.
-
Archiwizacja dokumentów i nadzór nad zbiorami danych.
Warunki pracy:
-
Praca administracyjno-biurowa przy komputerze, pełny etat.
-
Umowa na czas określony.
-
Wynagrodzenie: 4 840 – 8 350 zł brutto.
-
Praca w budynku Starostwa, niedostosowanym do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Więcej informacji dotyczących naboru na powyższe stanowiska znajdziesz w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Sanoku.












