Starostwo Powiatowe w Sanoku ogłasza nabór na wolne stanowiska pracy [zarobki]

carpatiabiznes.pl 8 godzin temu
Zdjęcie: starostwo powiatowe sanok


Sanok. Praca. Starostwo Powiatowe

Starosta Sanocki ogłasza nabory na kilka wolnych stanowisk pracy w Starostwie Powiatowym w Sanoku.

Oferta obejmuje stanowiska dla specjalistów z zakresu geodezji, katastru oraz komunikacji i kontaktów z mediami.

Nabór skierowany jest do osób z odpowiednim wykształceniem, doświadczeniem i uprawnieniami zawodowymi.

Specjalista w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej

Stanowisko: Specjalista w Wydziale Geodezji i Katastru
Miejsce pracy: ul. Rynek 1, 38-500 Sanok
Wymiar czasu pracy: pełny etat
Liczba miejsc: 1

Wymagania niezbędne:

  • Wykształcenie wyższe o profilu geodezyjnym.

  • Uprawnienia zawodowe zgodnie z art. 43 pkt 1 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne.

  • Pełna zdolność do czynności prawnych i obywatelstwo polskie.

  • Brak prawomocnego skazania za przestępstwa umyślne.

  • Nieposzlakowana opinia.

  • Znajomość przepisów m.in. o samorządzie powiatowym, pracownikach samorządowych, dostępie do informacji publicznej, ochronie danych osobowych, Kodeksie cywilnym, Kodeksie postępowania administracyjnego, Prawie geodezyjnym i kartograficznym oraz rozporządzeń dotyczących ewidencji gruntów i budynków.

Wymagania dodatkowe:

  • Uprawnienia zgodnie z art. 43 pkt 2 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne.

  • Znajomość prowadzenia powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz GESUT.

  • Doświadczenie w wykonawstwie geodezyjnym.

  • Biegła obsługa komputera (pakiet Office i urządzenia biurowe).

Zakres obowiązków:

  • Prowadzenie i aktualizacja państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.

  • Obsługa ewidencji gruntów i budynków oraz powiatowej bazy GESUT.

  • Weryfikacja i przyjmowanie wyników zgłoszonych prac geodezyjnych.

  • Udostępnianie danych i materiałów geodezyjnych.

  • Sporządzanie decyzji administracyjnych, protokołów i klauzul urzędowych.

  • Nadzór nad archiwum operatów geodezyjnych i kooperacja z wykonawcami prac geodezyjnych.

Warunki pracy:

  • Praca administracyjno-biurowa przy komputerze, pełny etat.

  • Umowa na czas określony.

  • Wynagrodzenie: 4 840 – 8 350 zł brutto.

  • Praca w budynku Starostwa, niedostosowanym do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

Rzecznik Prasowy Starostwa Powiatowego w Sanoku

Stanowisko: Rzecznik Prasowy
Miejsce pracy: ul. Rynek 1, 38-500 Sanok
Wymiar czasu pracy: pełny etat
Liczba miejsc: 1

Wymagania niezbędne:

  • Wykształcenie wyższe z zakresu dziennikarstwa, socjologii lub public relations.

  • Minimum 5-letni staż pracy.

  • Pełna zdolność do czynności prawnych i obywatelstwo polskie.

  • Brak prawomocnego skazania za przestępstwa umyślne.

  • Znajomość przepisów dotyczących samorządu, pracowników samorządowych, informacji publicznej, prawa prasowego, prawa autorskiego i postępowania administracyjnego.

Wymagania dodatkowe:

  • Doświadczenie w pracy w jednostce samorządu terytorialnego i w kontaktach z mediami.

  • Doświadczenie w redagowaniu materiałów dla samorządu lub instytucji kultury.

  • Umiejętność przygotowywania i uczestnictwa w wystąpieniach publicznych.

  • Biegła obsługa komputera.

  • Znajomość języka angielskiego.

  • Predyspozycje osobowościowe: komunikatywność, odporność na stres, umiejętność pracy w zespole, dobra organizacja czasu, wysoka kultura osobista.

Zakres obowiązków:

  • Publikowanie informacji o działaniach Zarządu Powiatu i Starosty.

  • Organizowanie i prowadzenie konferencji prasowych.

  • Redagowanie komunikatów i materiałów informacyjnych.

  • Monitorowanie mediów, udzielanie odpowiedzi na publikacje i interwencje prasowe.

  • Przygotowywanie oficjalnych wystąpień i kooperacja z mediami oraz komórkami organizacyjnymi Starostwa.

Warunki pracy:

  • Praca administracyjno-biurowa przy komputerze, pełny etat.

  • Umowa na czas określony.

  • Wynagrodzenie: 5 250 – 10 080 zł brutto.

  • Praca w częściowo dostosowanym budynku Starostwa z windą i toaletą dla osób niepełnosprawnych.

Specjalista w Referacie Katastru

Stanowisko: Specjalista w Wydziale Geodezji i Katastru
Miejsce pracy: ul. Rynek 1, 38-500 Sanok
Wymiar czasu pracy: pełny etat
Liczba miejsc: 1

Wymagania niezbędne:

  • Wykształcenie wyższe lub średnie geodezyjne z odpowiednim stażem pracy (min. 3-5 lat).

  • Uprawnienia zawodowe zgodnie z ustawą Prawo geodezyjne i kartograficzne.

  • Doświadczenie w czynnościach klasyfikacyjnych gruntów.

  • Pełna zdolność do czynności prawnych i obywatelstwo polskie.

  • Brak prawomocnego skazania za przestępstwa umyślne.

Wymagania dodatkowe:

  • Wykształcenie co najmniej studiów inżynierskich o profilu geodezyjnym.

  • Doświadczenie w wykonawstwie geodezyjnym.

  • Biegła obsługa komputera (pakiet Office i urządzenia biurowe).

Zakres obowiązków:

  • Prowadzenie powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz ewidencji gruntów i budynków.

  • Tworzenie rejestru cen nieruchomości, wydawanie wypisów i wyrysów z operatu ewidencyjnego.

  • Weryfikacja danych z ksiąg wieczystych i innych rejestrów.

  • Prowadzenie gleboznawczej klasyfikacji gruntów i modernizacji ewidencji gruntów.

  • Obsługa stron w zakresie katastru, kontakt z mieszkańcami i przekazywanie informacji.

  • Archiwizacja dokumentów i nadzór nad zbiorami danych.

Warunki pracy:

  • Praca administracyjno-biurowa przy komputerze, pełny etat.

  • Umowa na czas określony.

  • Wynagrodzenie: 4 840 – 8 350 zł brutto.

  • Praca w budynku Starostwa, niedostosowanym do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

Więcej informacji dotyczących naboru na powyższe stanowiska znajdziesz w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Sanoku.

Idź do oryginalnego materiału