Sponsoring sportu w Polsce: dominuje sektor paliwowy i państwowy. Prywatny kapitał w odwrocie
2 tygodni temu
Zdjęcie: / FORUM
Z prowadzonych w Ministerstwie Sportu i Turystyki analiz wynika, iż w Polsce 80 proc. wydatków na sponsoring sportowy pochodzi ze środków publicznych, a jedynie 20 proc. z biznesu prywatnego - mówi...
- Strona główna
- Polityka krajowa
- Sponsoring sportu w Polsce: dominuje sektor paliwowy i państwowy. Prywatny kapitał w odwrocie
Powiązane
Dlaczego Grzegorz Braun rośnie?
22 minut temu
Reparacje wojenne
39 minut temu
Okrągły Stół – słychać wycie? Znakomicie!
1 godzina temu
Polecane
Okrągły Stół porwał nurt Historii [FELIETON]
3 godzin temu
Harcerze z Jadownik ruszają z przedświąteczną zbiórką
3 godzin temu












