Stulecie premiery „Intermezza” Ryszarda Straussa celebrowano w drezdeńskiej Semperoper nową inscenizacją tej rzadko grywanej komedii, której źródłem fabuły był rzekomy romans kompozytora. Jednocześnie na afisz powróciła jedna z najciekawszych inscenizacji „Salome”. Sąsiedztwo obu oper w repertuarze rzuca światło na to, jak nowatorskie i skrajnie różne podejście do teatru operowego prezentował Strauss oraz co go inspirowało.
„Salome” i „Intermezzo”, czyli nowoczesność według Ryszarda Straussa

- Strona główna
- Polityka krajowa
- „Salome” i „Intermezzo”, czyli nowoczesność według Ryszarda Straussa
Powiązane
Zmiany w resorcie zdrowia. Dymisja wiceministra
29 minut temu
Polecane
Nienawiść na elewacjach
31 minut temu
Reprezentacja Polski przed wylotem do Finlandii
33 minut temu
Traktorem bez opon
46 minut temu