Stulecie premiery „Intermezza” Ryszarda Straussa celebrowano w drezdeńskiej Semperoper nową inscenizacją tej rzadko grywanej komedii, której źródłem fabuły był rzekomy romans kompozytora. Jednocześnie na afisz powróciła jedna z najciekawszych inscenizacji „Salome”. Sąsiedztwo obu oper w repertuarze rzuca światło na to, jak nowatorskie i skrajnie różne podejście do teatru operowego prezentował Strauss oraz co go inspirowało.
„Salome” i „Intermezzo”, czyli nowoczesność według Ryszarda Straussa

- Strona główna
- Polityka krajowa
- „Salome” i „Intermezzo”, czyli nowoczesność według Ryszarda Straussa
Powiązane
Ewidencja rachunkowa na cele IP Box - wstecz czy na bieżąco
1 godzina temu
Polecane
Nowa ustawa o kredytach. Dłużnicy odetchną z ulgą?
47 minut temu
Rosyjska gospodarka jeszcze nie upada
54 minut temu
Brutalna bójka w Wałbrzychu. Młoda kobieta raniona siekierą
1 godzina temu
Rząd zaczyna porządki z odpadami niebezpiecznymi
1 godzina temu
Darmowa służebność przesyłu nie jest przychodem spółki
1 godzina temu