Restrykcyjny raport z 2019 r., który niedawno pojawił się ponownie, ujawnił, że konsumenci nie będą już mogli swobodnie jeść mięsa lub produktów mlecznych do 2030 r.
W raporcie stwierdzono również, iż ludzie powinni być ograniczeni tylko do trzech sztuk nowej odzieży rocznie i jednego lotu samolotem co trzy lata.
Te "sugestie" zaczną się w krajach, które "konsumują najwięcej", aby pomóc zmniejszyć "wpływ konsumpcji miejskiej".
Raport zatytułowany "Przyszłość konsumpcji miejskiej w świecie 1,5°C" został opublikowany w 2019 r. i określa cele dla miast w zakresie redukcji emisji gazów cieplarnianych, zgodnie z ambicjami porozumienia paryskiego z 2015 r.
Raport rzekomo ma na celu ilościowe określenie i zasugerowanie władzom miast sposobów zmniejszenia emisji opartych na konsumpcji.
Przekłada się to na egzekwowanie środków, które obejmują ograniczenie rzeczy, które ludzie konsumują, takich jak żywność, odzież i podróże.
(Powiązane: NIE MA ENERGII DLA CIEBIE! SF Bay Area do stopniowego wycofywania urządzeń grzewczych zasilanych gazem ziemnym.)
Według raportu środki będą skuteczne, jeżeli zostaną najpierw wprowadzone w życie wśród tych, którzy konsumują najwięcej.
Raport ostrzega również, iż "emisje oparte na konsumpcji" muszą zostać zmniejszone o co najmniej 50 procent do 2030 roku.
Raport wyszczególnia sześć sektorów, w których miasta na świecie mogą podjąć szybkie działania w celu rozwiązania problemu emisji związanych z konsumpcją:
- Szacuje się, iż w 2017 r. emisje związane z żywnością stanowiły 13 procent całkowitych emisji opartych na konsumpcji w miastach C40. Szacuje się, iż trzy czwarte tych emisji pochodziło ze spożycia żywności pochodzenia zwierzęcego, podczas gdy pozostałe 25 procent pochodzi ze spożycia żywności pochodzenia roślinnego.
- Budownictwo – w 2017 r. emisje miast C40 związane z budową i modernizacją budynków i infrastruktury stanowiły 0,45 gigaton ekwiwalentu CO2 (GtCO2e), co stanowi 11 procent emisji w tym roku.
- Emisje z odzieży i tekstyliów stanowiły cztery procent emisji opartych na konsumpcji w miastach C40 w 2017 r.
- Pojazdy – w 2017 r. całkowite emisje oparte na konsumpcji związane z użytkowaniem i produkcją pojazdów prywatnych w miastach C40 stanowiły osiem procent całkowitych emisji.
- Lotnictwo – emisje związane z lotami w miastach C40 stanowiły dwa procent całkowitych emisji opartych na konsumpcji w 2017 r. Chociaż liczba ta wydaje się stosunkowo marginalna w porównaniu z innymi badanymi sektorami, raport ostrzega, iż podróże lotnicze są jedną z najbardziej emisyjnych działalności, jakie mogą podejmować jednostki. Branża lotnicza również przeżywa szybki wzrost.
- Elektronika – Raport wykazał, iż wykorzystanie elektroniki i sprzętu gospodarstwa domowego znacznie wzrosło w ciągu ostatnich kilku dekad. Emisje z elektroniki i sprzętu gospodarstwa domowego w miastach C40 stanowiły trzy procent całkowitych emisji opartych na konsumpcji w 2017 r.
Raport 2019 został współtworzony i współdostarczany przez C40, Arup i University of Leeds, przy wsparciu finansowym Arup, Citi Foundation i University of Leeds.
Raport twierdzi, iż jest analizą, a nie planem, ale ton raportu brzmi jak plan.
C40 to globalna sieć burmistrzów reprezentujących wiodące miasta na świecie, które współpracują ze sobą, aby rozwiązać "kryzys klimatyczny". Sieć obejmuje prawie 100 miast, a także 1 143 miasta i samorządy, które dołączyły do kampanii C40 "Cities Race to Zero".
Miasta, które podpisują się pod kampanią, zobowiązują się do utrzymania globalnego ocieplenia poniżej celu 1,5 ° C określonego w porozumieniu paryskim.
Bez zapoznania się z raportami i rekomendacjami skierowanymi do sygnatariuszy "Miasta ścigają się do zera", trudno stwierdzić, czy działania określone w raporcie są konkretnie uwzględnione w planie działania.
Jeśli tak, zarówno 100 miast C40, jak i 1 dodatkowych miast zobowiązuje się do redukcji emisji konsumenckich w raporcie. Jest oczywiste, iż sieć Arup jest zaangażowana w to samo.
Co to jest Arup?
Arup to globalna sieć "ekspertów", którzy twierdzą, iż kształtują miasta "na tysiąc sposobów".
Sieć ma ponad 17 000 członków i biura w 46 z 97 miast, które tworzą globalną sieć C40.
C40 i Arup współpracują od 2009 roku.
Pracowali razem nad dystopijnymi publikacjami, takimi jak Deadline 2020, Green and Thriving Neighborhoods oraz przewodnikiem po tworzeniu dzielnic zerowych netto.
Ale jest szansa, iż kooperacja przeforsowała się, a pieniądze zmieniły właściciela.
Pierwszy raport C40/Arup, zatytułowany "Powering Climate Action: Cities as Global Changemakers", został opublikowany w 2015 roku. W tym samym roku Arup zobowiązał się zainwestować 1 milion dolarów w ciągu trzech lat w partnerstwo badawcze z C40.
W 2019 r., w którym opublikowano raport o emisji konsumenckiej C40/Arup "The Future of Urban Consumption in a 1.5°C World", Arup potroił swoje wsparcie doradcze do C40 do 3 milionów dolarów w ciągu trzech lat.
W 2023 roku Arup kontynuował inwestycje w C40, przeznaczając do 300 000 USD rocznie, aby rzekomo pomóc C40 w zwiększaniu odporności i dekarbonizacji w miastach na całym świecie.
W marcu C40 Cities ponownie podkreśliło raport o emisjach konsumenckich C2019 / Arup 40 w artykule zatytułowanym "A spotlight on consumption-based emissions".
C40 twierdzi, iż od czasu opublikowania raportu z 2019 r. miasta na całym świecie zaczęły mapować emisje oparte na konsumpcji i badały sposoby ich zmniejszenia.
Najważniejsze informacje z raportu C40/Arup 2019
Zaczynając od strony 66, raport podsumowuje to, co mają nadzieję narzucić konsumentom. Plany te są tworzone i uzgadniane poza procesem demokratycznym i pod fałszywym pretekstem.
Niektóre ze zmian, na które naciska raport, obejmują:
- Efektywne wykorzystanie materiałów i unikanie nowych konstrukcji
- Spożywanie mniejszej ilości czerwonego mięsa, a więcej warzyw i owoców, co dodaje raport, może również zmniejszyć ryzyko śmierci związane z problemami zdrowotnymi, takimi jak rak, cukrzyca, choroby serca i udar mózgu
- Zmniejszenie własności prywatnych pojazdów w celu odzyskania większej przestrzeni z parkowania na ulicy i oddania jej z powrotem do sfery publicznej
- Kupowanie mniejszej ilości ubrań może rzekomo pomóc mieszkańcom miast C40 zaoszczędzić średnio 15 500 USD na osobę w ciągu 20 lat
- Ograniczenie lotów i przyjęcie zrównoważonych paliw lotniczych mogłoby zapobiec dalszym szkodom dla zdrowia ludzkiego, budynków i infrastruktury, a także produkcji rolnej
Sekcja podziękowań na początku raportu pokazuje, iż został on napisany przez osoby z następujących grup i uniwersytetów:
- EAT Forum
- Ekoliza
- Fundacja Ellen MacArthur
- Future Fashion Forward e.V
- Międzynarodowa Agencja Energetyczna
- Uniwersytet Wschodniej Anglii
- Światowa Rada Biznesu na rzecz Zrównoważonego Rozwoju
- Światowy Instytut Zasobów
Na papierze środki te wydają się korzystne, ale w praktyce są drakońskie. Działalność C40 i Arup musi zostać natychmiast wstrzymana, a ich działalność trwale zamknięta.
Odwiedź GreenTyranny.news, aby dowiedzieć się więcej tyrańskich "zielonych" środków.
Obejrzyj poniższy film, aby dowiedzieć się więcej o oszustwie związanym ze zmianami klimatu.
Ten film pochodzi z kanału Dr. Jane Ruby na Brighteon.com.
Więcej powiązanych artykułów:
Atak na dostawy żywności trwa: Niemcy proponują podwyżkę podatków specjalnie dla produktów mięsnych.
NY podąża za przykładem Kalifornii, zakazując pojazdów napędzanych benzyną do 2035 roku.
Przetlumaczono przez translator Google
zrodlo:https://www.naturalnews.com/