
Radni zapytali o termin przeprowadzonego w Starostwie Powiatowym w Zambrowie audytu, wykonawcę, koszt oraz o przesłanki i cel jego wykonania, a także wnioski i efekty audytu. Zapytali również o procedurę wyboru audytora. Radni Powiatu Zambrowskiego Magdalena Grudzińska-Skawska i Rafał Pomazański złożyli do starosty interpelacje dotyczącą audytu przeprowadzonego w Starostwie Powiatowym w Zambrowie. Radni poprosili o udzielenie odpowiedzi na poniższe pytania: W jakim terminie został przeprowadzony audyt w Starostwie Powiatowym w Zambrowie, m. in. w Wydziale Infrastruktury i Rozwoju oraz kto lub jaka firma była wykonawcą audytu? Proszę o podanie wykonawcy audytu oraz jaki był koszt jego wykonania? Czy przy wyborze audytora miały zastosowanie przepisy Zarządzenia Nr 35/21 Starosty Zambrowskiego z dnia 25 listopada 2021 r. w sprawie określenia udzielania zamówień publicznych o wartości mniejszej niż 130.000 zł? W jakim trybie został wyłoniony akurat ten audytor i na jakiej podstawie? Czy przeprowadzono zapytanie ofertowe? o ile tak: ile zebrano ofert, od kogo oraz jaką wysokość kwot zaproponowali potencjalni wykonawcy zadania? Czy sporządzono notatkę








