Czy kontrowersyjna kampania Aqua Parku Fala, która wywołała burzę w mediach społecznościowych, narusza zasady etyki reklamy? W obliczu skargi do Komisji Etyki Reklamy, post z hasłem „FALA TYLKO DLA DOROSŁYCH” oraz obrazkiem płaczącego dziecka wzbudził wiele emocji. Czy rzeczywiście ogranicza dostęp dzieci do przestrzeni publicznej, czy może był to tylko jednorazowy wyjątek odpowiadający na potrzeby dorosłych gości? Przeczytaj, co sądzi autor o decyzji KER i jakie wnioski płyną z tej kontrowersyjnej sytuacji!
- Strona główna
- Polityka krajowa
- Rada (tfu…Parodia!) etyki reklamy na FALI
Powiązane
Litwin utracony. Historia pewnej tożsamości
50 minut temu
Alchemicy – ich porażki i sukcesy
50 minut temu
Upadek imperium templariuszy
50 minut temu
Wykład prof. Nowaka. Prezes PiS: Wybitny intelektualista
51 minut temu
Polecane
Służby udaremniły zamach na premiera Belgii
1 godzina temu